Show je nagels

Wit :nail_care:

29 likes

Ik heb een lamp gekocht, en dan een basecoat en topcoat van cnd en elders wat kleurlakjes besteld.
Het kleurtje is alleen geen gellak want die was nog niet binnen en kon echt niet meer wachten!!
Kleurtje is een gewoon lakje dus. De naam is caramel cupcake van rimmel 1 laagje

@BiloxiParish goeie tip! Dat ga ik de volgende keer doen. Bij brede platte nagels zoals duim ging het al een stuk makkelijker…

2 likes

Albert Heijn heeft ook speciale wattenstaafjes voor make up. De ene kant heeft een stevige punt en de achterkant is plat. Die werken ook heel fijn om het een en ander te corrigeren!

1 like

Bij mij helpt lemony flutter(?) van lush heel goed.

1 like

Heel mooi! Mooie vorm ook!

Eindelijk na 3 weken weer gellak. Alle nagels kort want de meeste waren gescheurd :pensive: niks voor mij dit korte maar hopelijk groeien ze snel.

14 likes

Mooie kleur! Welk merk is het?

Vintage Nude van PG.

1 like


Slechte kwaliteit foto helaas.
Dit is Eternal - toffee coffee

23 likes

Oke ik heb een probleempje. Sinds een maand of 2 bladderen mijn nagels gewoon steeds af. Ik heb ze al volledig kortgewiekt, smeer ze de hele dag door in met jojobaolie, handcreme gebruik ik ook standaard, er zit ook altijd nagellak als een soort beschermlaagje, maar ze blijven maar afbladderen en vind het zo lelijk. Twijfel nu gewoon om maar aan de acrylnagels te gaan, want ik ben radeloos.

Ah wat lief, dankjewel!

Hmm zou niet weten wat er veranderd zou moeten zijn dat mijn hormonen in de war zijn. Heb ook verder nergens last van en om nou naar de huisarts te gaan van ja m’n nagels bladderen af help haha. Lastig lastig. Ga het nog maar even in de gaten houden.

Jaaa dat had ik ook een tijdje. Ze waren helemaal verschilferd. Als ik nagellak deed was het binnen een dag een gechipt terwijl ik altijd mooie lange sterke nagels had.
Misschien heb jij ook quick dry topcoat? Ik had gelezen dat het daardoor kwam. Door de snelle opdroging. Opdrogen is eigenlijk uitharden is eigenlijk verdampen van vocht waardoor dus het harde restant achterblijft. Door dat proces wordt er ook heel veel vocht aan de nagelplaat onttrokken waardoor de hechting tussen de keratinelaagjes loslaat… vond het wel plausibel klinken. Vriendin van mij heeft toen gellak bij me gedaan en heb dat toen ook zelf besteld. Toen ik de gellak eraf haalde zag ik wel 1 chip die er al zat, maar het is niet meer verder gechipt die week en nu zit er weer gellak op!! Misschien is dat ook voor jou de oplossing?
Ik had heel specifiek een quick dry topcoat van catrice

Oke wat jij nu zegt kan echt precies de reden zijn ja. Ik heb namelijk 3 maanden geleden een potje quick dry topcoat (van Essence dan) aangeschaft. Vind het echt top spul, want mijn nagellak is heeeeel snel droog. Maargoed, dat ga ik dus niet meer gebruiken haha, dankje voor deze tip. Had hiervoor ook zulke mooie lange sterke nagels :frowning_face:. Maargoed, gelnagels kan ik niks mee, omdat ik dat zo fijn vind om eraf te trekken haha. Zelfs als ik het bij een nagelsalon laat doen. Het voelt zo lekker rubberig, dus trek het binnen een paar dagen er weer af. Maar ik ga nu eerst maar eens zonder de topcoat doen en hoop dat het dan verbetert!

Ik ben ook voor een lekker zomers kleurtje gegaan

19 likes

Ik doe met je mee! :joy:

15 likes

Ja dat is echt super jammer… ik kreeg het ook gewoon niet opgelost. Ik probeerde het ook een soort van te verbergen met heel dik nagellak etc maar hielp allemaal niet. Kwam idd ook na een paar maanden quick dry topcoat. Gellak is wel verleidelijk om aan te gaan pulken ja. Zodra er 1 hoekje los komt…

1 like

Zo zonde van die middelvinger… :pleading_face:
Essie - Too too hot

12 likes


Essie - Bon boyage
Ik had eigenlijk zin in neon, maar omdat mijn handen waarschijnlijk gefilmd worden ben ik maar voor wat netters gegaan.

13 likes

Inspired by iemand hierboven die nu iets anoniem heet.
Wit :grin:

33 likes