Thx! Nog nooit via aliexpress iets besteld dus ben wat huiverig, maar ga er me eens in verdiepen!
Je hebt inderdaad twee verschillende lampen; UV en LED, niet alle lakjes werken onder beide soorten, dus daar moet je wel even op letten. Ik heb zelf een lamp en lakjes van sensationail en die vind ik erg prettig werken. Aliexpress durf ik inderdaad ook nog niet aan haha.
Mijn tip is een set op marktplaats kopen, daar heb je een groot aanbod van mensen die er ooit mee begonnen zijn en er nu niets meer mee doen! Dus dan kun je voor een leuke prijs een volledige set scoren.
Big Bazaar heeft ook vaak sensationail lak in de aanbieding, handig om aan extra kleuren te komen. Verder kun je ook een gel top en basis gebruiken en een gewone gekleurde nagellak er tussen lakken. Die moet je dan wel heel goed laten uitharden voor je de topcoat lakt.
Weet niet of dit hier mag? Anders verwijder ik de post. Maar iemand aanraders voor een stylist in Arnhem? Ik had er een maar die was niet zo goed met de vijl. Auw
Ik ga zo nog even kijken voor d’r
Ik heb morgen een afspraak staan bij mijn nagelstyliste en voor het eerst heb ik geen idee wat ik wil!!! Laat ik ze lang? Kort? Welke vorm zou me leuk kunnen staan??? Welke kleur??? Hebben jullie suggesties?
Hand nu: (incl. uitgroei etc.)
Ik heb vorige keer met het lakken mijn gel cleanser opgemaakt. Nu lees ik op internet dat je het plaklaagje van de gellak ook weg kan halen met alcohol. Hebben jullie daar ervaring mee? Ik heb volgens mij nog wel een flesje liggen, dus dan ga ik dat proberen! Anders moet ik even nieuwe cleanser scoren.
Ja ik gebruik al jaren een flesje 97% alcohol van de kruidvat voor een paar euro! Werkt top.
Super! Dat scheelt weer haha.
Een halfuur voor mijn afspraak heb ik mijn duimnagel gestoten en gescheurd, dus voor lengte en vorm had ik uiteindelijk niet eens zo veel keus.
Ik ben voor een kleur gegaan die ik al jaren niet had! Summer Mint van NeoNail. (Mijn voeten worden nu gedaan en die worden kobaltblauw. )
Edit: check de kleur in daglicht! Zo fel!
I like!
WoW wat mooi gezet! Waar is dit?
Rome, in Monteverde.
Uuh ja. Dat is me net een paar kilometer te ver