Hoe is elite 99 gel lak ? Blijft dat goed zitten ?
Zo leuk!
Ja hoor. Blijft bij mij eigenlijk net zo lang zitten tot ik het er weer af haal of het in ieder geval beu ben (meestal na 2 tot 3 weken). De no wipe topcoat is ook heel fijn al vind ik de tempered top van Venalisa nog net wat beter
Ik gebruik nagellak remover zonder aceton. Dat werkt ook!
Oké top!
Ik hen nu 1 kleur op, en wil er meer kopen. Heb de kleur pas 1 dag op dus weet zelf nog niet hoe goed het is.
Ik zit nu in een fase waarin ik gel lak heel fijn vind. Maar vaak wel dat ik mijn OPI collectie dan minder gebruik.
Ik vind zelf Venalisa, Canni, Born Pretty en GDCOCO de fijnste merken! Vooral gdcoco is favoriet bij mij.
Raad je aan om de Canni Rubberbase te kopen als basecoat, mijn gelnagellak blijft dan echt weken muurvast zitten. Als topcoat gebruik ik de tempered glass van Venalisa en anders de matte topcoat van GDCOCO. Ik neem de plaklaag altijd af met alcohol.
Edit: UR sugar vind ik ook een fijn merk.
Dankje, ik ga eens online kijken naar de merken die je noemt.
Welk merk is dit? Je hebt me geïnspireerd, maar heb nu een goedkope/streperige
Thanks, dan ga ik morgen eens even op pad!
Welcome back!
Wauw vind deze echt geweldig! Laat je ze heeel toevallig in het zuiden van Nederland doen?
Mooie vorm en kleur!
Hoe kan je het best gelish lak verwijderen? Mijn styliste is nog 2 weken met vakantie… Als dit niet hier geplaatst mag worden hoor ik het wel
Krabben…
Ik til altijd op en dan kan ik ze er soms aftrekken als 1 plakje en soms in kleine stukken en als r niet lukt pak ik m’n elektrische vijl eebij
Hmm ik heb zelf geen elektrische vijl. Kan het ook door ze in aluminium folie te weken met daarin een in aceton gedrenkt wattenschijfje? Dat zag ik namelijk op youtube maar heb 0 ervaring hiermee