Show je nagels

Another week, another holo polish :joy:
Basis kleur is van miss sporty met daarover een laagje diamond dust van painted polish.

14 likes

Holo Taco one coat black + Holo Taco flaky top coat :heart_eyes:

31 likes

Zoooo mooi!! Vond de verzendkosten alleen schrikbarend hoog toen ik ze in m’n winkelmandje had haha.

1 like

Klopt, is idd prijzig. Was ook nog wat mis gegaan, had twee sets besteld (ook voor een vriendin) om de kosten te delen, maar heb er maar een ontvangen :weary: hopelijk sturen ze die tweede gratis op!

1 like

Oh wat stom! Al helemaal voor die prijs. Al wel contact gehad met de klantenservice (in hoeverre ze die hebben dan haha)?

1 like

Ze hebben een ‘support’ mailadres. Komt vast goed :blush:

2 likes

Aaah wilde ook zo graag de hele set kopen, maar de verzendkosten hebben me echt tegen gehouden.

1 like

Ah ja snap ik! Misschien met de volgende launch maar een groepsbestelling doen :smirk:

3 likes

Ik doe mee!

1 like

Jaa goed idee!

1 like

Het langst dat m’n nagels in tijden zijn geweest :open_mouth:

20 likes

Rock your world van Essie

25 likes

36 likes

Ik heb zoiets raars. Ik ging net een lakje uitzoeken om op te doen en ik zag een kleurtje van Essie dat ik me helemaal niet kon herinneren. De naam kende ik wel, maar de kleur erbij niet. Vond het veel te laf voor mijn smaak, maar voor nu wel ok. Dus ik ging lakken en toen draaide ik de dop er af en zag ik dat de lak totaal verkleurd is. Heeft iemand dat wel eens gehad?! Ik heb een grote collectie (min 200 lakjes), maar heb dit nog nooit gezien. Lakje is wel minstens 7 jaar oud, maar heb wel veel oudere.
Ik bewaar al mijn lak in een lade of kast dus door zonlicht kan het niet komen.

Dit is hij nu:

En zo was het ooit, een jaar geleden zeker ook nog wel.

3 likes

Ik heb wel minstens 25 Essie lakjes, maar dit is verder (nog) niet gebeurd. Typisch zeg! Ben wel benieuwd of er meer gaan veranderen. Hij lakt nog wel prima :joy:

:heart_eyes: wow

1 like

Het lakje is de Sally Hansen insta-dry in Mauve It

7 likes

33 likes

Wat een mooie kleur!!!

1 like

Neon met ombre glitter op 1.
Valt alleen een beetje weg dat het ombre is

21 likes