Show je nagels

Iel nee. Bladeren altijd of breken.

Preview van Orly.

9 likes

Ik heb je toch nu al iets gestuurd. Dacht ik, want ik zie het niet in m’n berichtenbox staan.

14 likes

Ik vind de lakjes van aliexpress fijn, een paar merken geprobeerd in Nederland zoals sensationail en alessandro. Sensationail verschilt kwaliteit heel erg per kleur en vond ik de kwaliteit niet top voor de prijs. Bij alessandro verkeek ik mij vaak op de kleuren, kleuren die aan de buitenkant heel fel zijn maar daadwerkelijk veel donker. Daarnaast soms ook erg transparant. Verder vind ik een hoop andere merken duur voor 1 potje, zeker aangezien ik 99% van de tijd de kleuren niet opmaak.
Op Aliexpress vind ik de kleurmogelijkheden top, prijs is goedkoop en kwaliteit meestal top! daarnaast zijn bepaalde merken`ook EU gekeurd dus veilig om te gebruiken.
Zelf ben ik fan van GDCOCO en venalisa!

1 like

16 likes

Net mijn nagels gelakt, vind het wel leuk maar niet super.

Dit was vorige week, echt een hel om die glitters eraf te krijgen!

En meteen ook een vraag voor jullie: Ik wil overschakelen op herbruikbare wattenschijfjes als ik door mijn huidig pakje ben. Voor make-up is dat doenbaar, maar ik ben niet zo zeker of het wel zo chill is voor mijn nagels. Heeft iemand ervaring met nagellakremover i.c.m. herbruikbare wattenschijfjes? Lijkt me lastig om de schijfjes schoon te krijgen na gebruik.

11 likes

Ik vind wit altijd zo heerlijk fris staan, je hebt er ook een mooie huidskleur voor. Bij mijn huid staat het toch niet zo mooi, krijg er hele rode handen van ( op het oog dan).

Dankje! In de winter staat deze kleur mij ook niet hoor.

1 like

Ik vind je pastelkleurige nagels echt heel leuk!

Helaas werken herbruikbare wattenschijfjes niet icm nagellak, je krijgt het er niet meer uit. Ik heb herbruikbare om mijn gezicht schoon te maken, maar nog gewone voor nagellak. Heb nog geen duurzame oplossing kunnen vinden daarvoor.

Dankje! En daar vreesde ik dus al een beetje voor. Ik ben nu aan het denken om eenmalig zo’n potje met een spons in te kopen (waar je je nagel in moet draaien) en die achteraf telkens bij te vullen met nagellakremover. Al weet ik niet of dat nu zoveel duurzamer is, dus zal me eerst even moeten inlezen.

Ik zou dan eerder denken aan een peel-off basecoat!

2 likes

Essence basecoat + topcoat + rood kleurtje

25 likes

Fiji van Essie

19 likes

5 likes

In een andere hoek is het een andere kleur.

12 likes

Mmh dit werkt geloof ik niet op die manier.
De spons is na een tijdje namelijk vol/vies

Vooral bij dragen van zwart en rood.

2 likes

13 likes

7 likes

14 likes