(Show je) schoenentopic

Waren er nog mensen op zoek naar NB 550’s? Deze zijn op voorraad:

5 likes

Weet iemand hoe de New balance 550’s vallen?

2 likes

Ik vind klein, heb normaal 39, heb van de 550’s een 40 genomen en die zitten goed.

Edit: van de 530 heb ik ook een 40 genomen. :slight_smile:

1 like

Goed om te weten, thanks! Anders zou ik echt de verkeerde maat bestellen.
Ik zat helemaal klaar omdat de witte 550’s gisteren op een bepaalde tijd op Zalando zouden komen, maar ze zijn nooit online gekomen denk ik, heb steeds zitten refreshen maar ze staan er niet eens meer bij. Echt balen.

3 likes

Weet iemand of de dr. Martens 101 hetzelfde vallen als de gewone 1460? Uit de recensies wordt ik niet wijzer.

Ik heb nieuwe laarsjes waarbij aan de achterkant van de hak (boven) om een of andere reden een goud dun randje is geplaatst. Ik vind dit absoluut niet mooi dus hoe kan ik dit het beste bedekken?
Ik dacht zelf aan bruine nagellak ofzo maar het is van heel glimmend materiaal dus ben bang dat het niet hecht?

Nee hij zei dat hij er niets mee kon. Hij is bang dat het van een bepaald materiaal is dat niet goed hecht als hij iets anders erop doet (verf/spul). Helaas

1 like

Misschien kun je met aceton de glim verwijderen. Of gewoon een matte topcoat eroverheen lakken

1 like

Ik twijfel … welke zouden jullie kiezen?
Optie 1:

Optie 2:

Of wachten op optie 3:

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3

0 stemmers

3 likes

Je kan ze bij de schoenmaker laten uitrekken, maar als ze nog op voorraad zijn zou ik ze een maatje groter kopen

Strak in de breedte of lengte? Breedte kan uitlopen, lengte niet

1 like

Nog een dr Martens gerelateerde vraag: ik heb een paar via vinted gekocht maar ze zijn nét een beetje te ruim. Gaat een zooltje hiervoor helpen? En zo ja, van dr Martens zelf of gewoon van een willekeurige schoenenwinkel?

Ja bij mij wel in ieder geval! Ik zat tussen twee maten in. En heb “gewone” zooltjes van een schoenwinkel inderdaad.

2 likes

Ik ben aan het verhuizen en moest aan dit topic denken. Dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om mijn schoenenkast te zien.

44 likes

Welke New Balance vinden jullie het mooist?
Optie 1:

Optie 2:

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

3 likes

Ik vind de neus van de 1e optie een stuk mooier en strakker

2 likes

Weet iemand hoe dit model Adidas heet? Het zijn niet de Gazelle volgens mij, die vind ik alleen maar in 1 kleur. Maar hoe dan wel??

Edit: whoah nu ik het plaatje post zie ik opeens de naam op de zijkant staan. Opgelost dus :sweat_smile::joy:

8 likes

Ik ben op zoek naar 100% witte sneakers voor op werk. Vooral belangrijk dat ze comfortabel zijn ivm lange dagen staan en makkelijk (aan de buitenkant) schoon te maken zijn, dus het liefste van glad materiaal. Wie weet heeft iemand een tip?

Veja all whites?

Is hier ook weleens als moeke schoen benoemd hier dus weet niet of ik je er een plezier mee doe :slight_smile:

Maar ze lopen wel lekker! Heb andere kleuren combinatie zelf

7 likes

Of witte Stan Smiths van Adidas als je iets originelers wil hebben dan Veja’s.
Of nog een tikkeltje gewaagder en minimalistischers: sneakers van Vagabond. :slight_smile:

3 likes