(Show je) schoenentopic

Puma met Soft foam zolen. Zijn echt mijn allerfijnste schoenen.

Bijvoorbeeld deze

1 like

Thanks allemaal, daar kan ik wat mee! Ga eens passen in de stad.

3 likes

Heeft iemand Adidas Niteballs? Hoe vallen deze? Ik heb nog geen Adidas schoenen maar ik heb gewoonlijk maat 38, in Air Max 90s heb ik 38,5. Ik heb vrij brede voeten.

1 like

Ik heb dat model niet, maar in Superstars en Stan Smiths draag ik 37 1/3 en normaal draag ik 37. Ik vind Adidas wel erg maatvast, ik kan daar schoenen kopen zonder te passen, want die maat zit mij altijd goed. Mijn voeten zijn ook iets breder inderdaad.

4 likes

In de app Fiitingroom kun je de gegevens invullen van je best passende sneaker en dan krijg je de maat van andere modellen. Misschien heb je er wat aan!

4 likes

Niteballs heb ik niet maar bij mij vallen Superstars en de oude Forum modellen wel maatvast (maat 38, heb ik meestal) maar nieuwe Forum Bold had ik ineens 39,5 nodig…

1 like

Weet iemand welke schoenen dit zijn?
afbeelding

2 likes

Die zool doet mij denken aan Alexander McQueen maar de schoen is wel anders

Misschien kan een schoenenliefhebber hier mij helpen: ik vind schoenen zoals Nike Air Force heel tof maar ze zijn mij altijd te breed. Het is natuurlijk een brede schoen maar is er een model dat hier op lijkt maar wat smallere pasvorm heeft?

2 likes

Reebok club c double?

3 likes

Als je maat beschikbaar is zou je de Air Force van de kinderafdeling kunnen proberen? Die zijn volgens mij smaller. Nike heeft sowieso kinderschoenen t/m maat 39, weet niet of ze ook grotere hebben

2 likes

Puma Slipstream is iets smaller en lijkt er wel een beetje op

1 like

Goeie tip! Ik wist niet dat er breedte verschil in zat bij de kindermaten. Ik red dat meestal net qua schoenmaat. Zal ook eens bij Reebok kijken want deze modellen zien er goed uit! @KipTokTok en @Hallows

3 likes

Hopelijk gaat het helpen! Ik weet niet of dat verschil officieel bestaat in de vorm van breedtematen, maar ik heb zelf een kleine schoenmaat en die kindervarianten van Nike zijn me altijd te smal, dus daar merkte ik het aan :sweat_smile:

1 like

Ik twijfel …

• Met veters
  • Met klittenband

0 stemmers

1 like

Ik zag deze net en ben verliefd. Releasedatum onbekend.

En deze komen woensdag uit en vind ik geweldig.

En deze zijn zojuist uit en nice.

5 likes

Ik zit zo te azen op die Great Indoors van woensdag he :heart_eyes: echt zin in

2 likes

Ik hoop ze ook te scoren. :heart_eyes:

2 likes

Gelukt? @Kurisu @Alicent

Ik had me 2 seconden over 9 aangemeld voor de Great Indoors maar ik heb een grotere maat (42.5), dus heb ze helaas niet. :slightly_frowning_face: Zie nu dat de meeste maten onder 40 nog beschikbaar zijn.

M’n nike atmos animals zijn echt zo hard aan vervanging toe. Hoop dat ik ooit nog iets soortgelijks kan bemachtigen.

1 like