(Show je) schoenentopic

Zoek je deze nog? Ik zag ze bij maha amsterdam

1 like

Jongens ik heb nieuwe schoenen en ze lopen zó zacht. Echt niet normaal. Aanrader als je lelijke gouden sneakers zoekt die extreem comfortabel zijn :smile: Adidas Astir, deze zijn in cream.

17 likes

Ja maar wat is het model? Adidas kan ik al lezen.

Oh ja, ik zal het er even bij zetten.

1 like

Ik heb die al weken in mijn winkelmandje, blijf twijfelen welke kleur.

1 like

Hier zitten ook wel meer mensen die reebok club c 85 schoenen hebben toch. Hoe maken jullie ze schoon? De buitenkant is leer maar die binnenkant is een soort badstof en dat gaat na een tijdje toch een beetje stinken maar kan ze moeilijk in de wasmachine gooien

2 likes

Sneakerliefhebbers, hebben jullie ervaring met Goat?

@littlenumbers moet eerlijk zeggen dat ik nooit zweetvoeten heb, dus ik neem hooguit de buitenkant eens af, als ze vies zijn.

Jaloers :weary:

Heb uiteindelijk mn minst favoriete paar toch maar gewoon op een super kort programma voor fijne was in de wasmachine gegooid nadat ik volgens mij ergens anders hier ook las dat iemand leren schoenen gewoon in de wasmachine had gedaan. Ze lijken het overleefd te hebben maar misschien juich ik te vroeg

Ook ik kwam hier met deze vraag. Iemand?

Sneakervraag: hebben alle Air Max 90s dezelfde maten of kan het onderling nog wel eens verschillen? Ik wil een nieuw paar kopen maar ik ga het waarschijnlijk online moeten doen dus ik kan niet passen. Ik heb in mijn huidige (en enige) paar maat 38,5.

Ik heb altijd we dezelfde maat!

1 like

Wat zijn jullie favo new balance sneakers? Ik wil graag nieuwe kopen, maar er zijn er zo veel! En online vind ik het zo lastig want veel new balance vind ik mooier in het echt eigenlijk. Maar in winkels zie ik alleen maar de standaard modellen/kleuren. Ben op zoek naar inspiratie!

1 like

Ik was van de week naar de podoloog, want last van de pees bij mijn grote teen. Best interessant wat hij allemaal opmerkt gelet op hoe je loopt en zool van je schoen (drukpunten etc).

Anyway, hij zei dat het hem (en de collega’s podologen) opviel dat Nike sneakers (met name de “zachte” lijn sneakers) steeds dunner en smaller worden. Dit omdat Nike wil aansluiten bij de sok trend in voetbal schoenen (?). Sommige Nike fabrieken voeren dit extremer door dan andere.
Het zou vlg hem dan ook relevant zijn wanneer en waar de schoen gemaakt is

2 likes

Ik heb soortgelijke voeten en pas Dr Martens Pascal als ik de zooltjes vervang door extra dikke zooltjes. Ik draag deze erin: https://www.veter.shop/pedag-viva-winter-anatomische-wol-zool-met-drievoudige-versteviging/ met wol, warm voor de winter.

Maar misschien heb je het Pascal-model al geprobeerd en heb je niets aan deze tip.

Wel lastig he, zulke voeten. Er zijn zoveel leuke laarsjes zonder veters, zoals chelsea boots…

2 likes

Ik vind de 997 het leukst! En zit erg lekker

Vallen Vans sk8-hi net zo als de andere modellen van Vans? Ik las in reviews op Zalando dat ze groot uitvallen dus twijfel nu een beetje over de maat.

Ik heb altijd Vans in maat 39 en die sk8 hi ook.

1 like

Dan ga ik ook voor mijn normale maat, dankje!

3 likes

Waren er nog mensen op zoek naar NB 550’s? Deze zijn op voorraad:

5 likes

Weet iemand hoe de New balance 550’s vallen?

2 likes