(Show je) schoenentopic

Ohh shit ja balen! Ik heb ook zo vaak gehad dat ik op kantoor zat en dan “even” naar de wc ging om een sneaker te scoren ahahaha en ik bleef dan vet lang weg zij zullen wel gedacht hebben nou meid was zeker een grote boodschap.

1 like

Nee klopt staat nog niet in de app. Alleen vandaag wel omdat er een early release was ofzo.

Oh nice post een foto als ze binnen zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha

De releases waren vaak op donderdag en dat was mijn vrije dag, dus dat kwam wel goed uit. Maar die icons vind ik geen must have voor mezelf. Weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Maar wrs vind ik ze over een paar jaar wel heel vet (bijv masters werd ik ook niet zo warm van bij release, maar vind ik nu wel vet)

1 like

Ja het is soms ook apart want dan lees ik overal al vanalles over schoenen die uitkomen maar in de app zie ik nog niks.

Ja @Luipaard ik vind ze wel mooi maar bij mij zit het er altijd meer in wat de sizerange gaat zijn en 9/10x val ik erbuiten. Heb nu wel een paar AM90’s op het oog die als het goed is later dit jaar nog uitkomen dus daar maar op hopen.

1 like

Welke 90s?
Ik heb maat 40, dat is ideaal, pas de meeste GS, men en wmns
Maar jij bent aangewezen op wmns en kids natuurlijk. Kids vind ik niet veel meer de laatste tijd trouwens

Oh chill, dat is ideaal. Ja wmns of kids idd maar het is de laatste tijd sws niet zo veel meer.

Deze:

Ohja die zag ik ook! Ik wilde die roze recraft nog wel, maar toen ik deze zag dacht ik dit is best een alternatief haha

1 like

Jaa precies vind ze ook wel wat hebben.

Ik heb de Sneakerjagers app, hierop kun je echt alles zien van alle merken en je kunt ook instellen dat je pushmeldingen krijgt. Zo heb ik mijn Valentines nog kunnen bemachtigen. Misschien een tip voor jullie, @Luipaard ook!

3 likes

Ik heb gevist, achter het net :unamused:
Een van jullie wel geluk?

Ik doe via de sneakers app mee aan de loting voor de Bacon maar heb nooit geluk haha

Ik heb niet geprobeerd, die AM1 was mijn maat niet, mijn ex had ze al dus voor hem hoefde ik ook niet te proberen en die bacon vind ik niet mooi. Haha

1 like

Nee die AM1 waren ook niet in mijn maat en ik vond ze ook niet heel mooi eigenlijk. Maar ik vind het wel stom dat ze niet vanaf 35,5 ook gaan.

1 like

Ik ook L op 6 bacon raffles. Heb die icons niet geprobeerd, want kon om 9.00 niet online. Mijn man had bacons en icons alleen in snkrs app geprobeerd, ook L natuurlijk
Happy air max day :sob:

3 likes

Ik heb ook weer een L gekregen, zoals ik gewend ben. Of nou ja, ik had meegedaan aan de raffle van die Bacon’s en heb niet eens een mail of iets gekregen?? Nou ja, dan niet haha. Zo mooi vond ik ze trouwens niet eens :joy:

1 like

IMG_20210326_173505_594

Deze gevonden in mijn maat. Lekker too much maar love it.

14 likes

Lijkt wel alsof er een emmer verf overheen is gegooid

1 like

Oh wow waar heb je ze besteld? Bij een bekende webshop?

Huhhhh wattttt! Bizar

1 like

Wow je zou bijna denken dat er een soort beschermlaag over zit oid, het lijkt wel hetzelfde model maar dan met een rare zwarte laag erover?? Wat kut

1 like