(Show je) schoenentopic

Jaa precies vind ze ook wel wat hebben.

Ik heb de Sneakerjagers app, hierop kun je echt alles zien van alle merken en je kunt ook instellen dat je pushmeldingen krijgt. Zo heb ik mijn Valentines nog kunnen bemachtigen. Misschien een tip voor jullie, @Luipaard ook!

3 likes

Ik heb gevist, achter het net :unamused:
Een van jullie wel geluk?

Ik doe via de sneakers app mee aan de loting voor de Bacon maar heb nooit geluk haha

Ik heb niet geprobeerd, die AM1 was mijn maat niet, mijn ex had ze al dus voor hem hoefde ik ook niet te proberen en die bacon vind ik niet mooi. Haha

1 like

Nee die AM1 waren ook niet in mijn maat en ik vond ze ook niet heel mooi eigenlijk. Maar ik vind het wel stom dat ze niet vanaf 35,5 ook gaan.

1 like

Ik ook L op 6 bacon raffles. Heb die icons niet geprobeerd, want kon om 9.00 niet online. Mijn man had bacons en icons alleen in snkrs app geprobeerd, ook L natuurlijk
Happy air max day :sob:

2 likes

Ik heb ook weer een L gekregen, zoals ik gewend ben. Of nou ja, ik had meegedaan aan de raffle van die Bacon’s en heb niet eens een mail of iets gekregen?? Nou ja, dan niet haha. Zo mooi vond ik ze trouwens niet eens :joy:

1 like

IMG_20210326_173505_594

Deze gevonden in mijn maat. Lekker too much maar love it.

14 likes

Lijkt wel alsof er een emmer verf overheen is gegooid

1 like

Oh wow waar heb je ze besteld? Bij een bekende webshop?

Huhhhh wattttt! Bizar

1 like

Wow je zou bijna denken dat er een soort beschermlaag over zit oid, het lijkt wel hetzelfde model maar dan met een rare zwarte laag erover?? Wat kut

1 like

Het zijn deze of niet?

Wat zei de klantenservice?

2 likes

Hè wat kut zeg! Echt irritant dat je er dan weer achteraan moet. Ik had laatst ook zoiets. Ik verwachtte de Nike Air Force 1 Pixel in wit leer en ik kreeg wel het goede model maar dan met canvas delen.

Volgens mij heb je deze ontvangen:

1 like

Ohja die zijn de laatste tijd vooral bekend om van alles dat daar fout gaat idd.
Wat stom dat je helemaal blij was met laatste paar in jouw maat en dan heel iets anders krijgt

1 like

Weet iemand of Nike de Air Max 1 woman niet meer produceert? Ik zie ze nergens / bijna nergens meer te koop helaas.

Volgens mij niet nee. Ik moet zeggen dat ik er inmiddels al even uit ben weer maar mannen komen nog af en toe uit maar vrouwen al een hele tijd niet echt meer.

1 like

Er worden idd nog weinig AM1 gereleasd, ondanks dat, heb ik afgelopen 1,5 jaar toch zeker nog wel 5 paar gekocht.
In 2020 werd gezegd er komen weinig AM1, want het is jubileumjaar van de 90. Maar hallo, dat jaar is nu voorbij, kom met nieuwe AM1 Nike!

2 likes

Haha het zijn dus echte schoenen. Dacht even dat iemand enthousiast was geweest met papier-maché.