(Show je) schoenentopic

Nou had wel hoge verwachtingen van Jacquemus & Nike maar vind het echt helemaal niks

2 likes

veel te dure wandelschoenen

6 likes

Ik word er ook niet warm van

Wat saai geef mij dan maar:

of

2 likes

Ik had vandaag early acces op die madder roots :heart_eyes:
Wil zaterdag eigenlijk ook die cobblestone nog wel. Ondanks dat ik die kleuren wel een beetje flets vind

3 likes

Ahhh omg vond die madder roots ook vet heb er nog over gedroomd
Maar ik mag ff geen nieuwe schoenen van mezelf

2 likes

Oeh heel gaaf deze :heart_eyes:

2 likes

Oke heb toch de madder roots besteld :face_with_hand_over_mouth:
Ben benieuwd of ze met 2 paar veters komen

1 like

Haha ja was heel easy om ze te kopen. Ik heb 2 paar want had na de early acces nog een win op SNS :joy:

1 like

Ik heb de cobblestones, YES

4 likes

Ik ook! :grin:

3 likes

Yes ik ook!!

6 likes

Ben benieuwd of ze nu weer zo vaak opnieuw worden aangevuld net als de La ville Lumière. Ze moeten wel een beetje uniek blijven vind ik

1 like

Ik ook denk ik? Heb ze niet via snkrs app,want die laadde niet. Maar het ging zo makkelijk dat ik zit te wachten op een annulering

4 likes

Ik weet niet of ze er standaard bij zitten. Bij de madder roots zat iig 1 paar. Maar als je andere veters wilt kan je sowieso op outsole wel wat vinden denk ik (en volgens mij heb ik ook wel eens gelezen dat mensen veters bestellen op ali)

1 like

Na een jaar erop azen🥲

17 likes

Nu! Alleen de site ligt er uit

3 likes

De witte lijkt uitverkocht maar bruin is er nog wel:

Ik wil misschien het hoedje maar daar staan geen maten bij en je moet per se een maat selecteren :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik zoek goede sandalen (hoeven niet mooi te zijn) waarbij er geen bandje over je kleine teen zit. Dus bv dat het bandje wat hoger zit. Teva’s zitten steeds wel over m’n teen heen, maar misschien heb ik het juiste model nog niet gevonden.
Ik draag nu de hele zomer birckenstocks teenslippers, maar zou wel wat anders willen.

Is er hier iemand die veel ervaring heeft met het kopen via Stockx en die ik even een vraag kan stellen via PB?
Tnx!