Jason Markk
Waar zijn deze van? Ik vind ze fantastisch!
Vind ze er heel goedkoop en kinderlijk uitzien, vandaar ik ze zou terugsturen.
Persoonlijk houd ik niks waar ik ook maar enigszins over twijfel, ik heb al te vaak gehad dat ik het vervolgens dan nooit aan doe. Dus ik zou ze terugsturen.
Ik heb deze in een andere kleurencombi en ze lopen heerlijk! En vind dit ook leuke kleurtjes
Ga je ze kopen?
Ga er nog een nachtje over slapen.
Ja ik wil meer dier proeven.
Ik zag net iemand met zwart suède (denk ik) Nike Air Max. Zoiets als deze foto, maar die lijken heel oud te zijn en nergens te krijgen. Iemand een tip?
Het zijn Nike air max 90 en volgend mij komen deze uit 2014 of 2015. Denk ik lastig om die nog te vinden (Vinted of eBay misschien). Maar er zitten nu wel volledig zwarte air max 90 in de collectie zag ik laatst. Alleen die hebben geen suede
Ja had idd die nu te koop zijn ook gezien maar vind ik niet zo. Hoopte dat iemand nog een ander paar wist oid. Ik kijk nu wel een beetje op vinted.
Bij vinted zou ik dat niet aandurven met zulke schoenen…
Née echt niet doen indd. Ze zetten dan een “andere verzendoptie” waarmee je niet verzekerd bent via Vinted. Je krijgt een nep paar of helemaal niets en op de verkoper kan je niks verhalen.
Neee niet doen idd. Ik zag deze ook, dit is allemaal scam
Ik heb leuke schoenen op Vinted gezien, maar ze moeten uit Spanje komen en nu vraag ik me opeens af of een maat 39 in nederland wel het zelfde valt als een spaanse maat 39 heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Voordat ik straks schoenen in maat 36 thuisgestuurd krijg
Is in principe niet anders voor zover ik weet, maar staat er een merk bij? Dan kun je even de maattabel checken en vergelijken met die van een merk waarvan je je maat weet!
Jaaa top! Oke, ik denk dat ik het aandurf om ze te bestellen dankjewel!
Zijn bespokes. Heel mooi idd