(Show je) schoenentopic

Ik ben aan het verhuizen en moest aan dit topic denken. Dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om mijn schoenenkast te zien.

44 likes

Welke New Balance vinden jullie het mooist?
Optie 1:

Optie 2:

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

3 likes

Ik vind de neus van de 1e optie een stuk mooier en strakker

2 likes

Weet iemand hoe dit model Adidas heet? Het zijn niet de Gazelle volgens mij, die vind ik alleen maar in 1 kleur. Maar hoe dan wel??

Edit: whoah nu ik het plaatje post zie ik opeens de naam op de zijkant staan. Opgelost dus :sweat_smile::joy:

8 likes

Ik ben op zoek naar 100% witte sneakers voor op werk. Vooral belangrijk dat ze comfortabel zijn ivm lange dagen staan en makkelijk (aan de buitenkant) schoon te maken zijn, dus het liefste van glad materiaal. Wie weet heeft iemand een tip?

Veja all whites?

Is hier ook weleens als moeke schoen benoemd hier dus weet niet of ik je er een plezier mee doe :slight_smile:

Maar ze lopen wel lekker! Heb andere kleuren combinatie zelf

7 likes

Of witte Stan Smiths van Adidas als je iets originelers wil hebben dan Veja’s.
Of nog een tikkeltje gewaagder en minimalistischers: sneakers van Vagabond. :slight_smile:

3 likes

Reebok club c. Lopen als wolkjes.
Zijn, op het stukje waar je voet in gaat (kun Je dit volgen?) na, ook prima schoon te krijgen met een sopje.

4 likes

Stan Smiths van Adidas inderdaad of Nike Air Force 1, die zijn wat robuuster, maar lopen heerlijk.

4 likes

Puma met Soft foam zolen. Zijn echt mijn allerfijnste schoenen.

Bijvoorbeeld deze

1 like

Thanks allemaal, daar kan ik wat mee! Ga eens passen in de stad.

3 likes

Heeft iemand Adidas Niteballs? Hoe vallen deze? Ik heb nog geen Adidas schoenen maar ik heb gewoonlijk maat 38, in Air Max 90s heb ik 38,5. Ik heb vrij brede voeten.

1 like

Ik heb dat model niet, maar in Superstars en Stan Smiths draag ik 37 1/3 en normaal draag ik 37. Ik vind Adidas wel erg maatvast, ik kan daar schoenen kopen zonder te passen, want die maat zit mij altijd goed. Mijn voeten zijn ook iets breder inderdaad.

4 likes

In de app Fiitingroom kun je de gegevens invullen van je best passende sneaker en dan krijg je de maat van andere modellen. Misschien heb je er wat aan!

4 likes

Niteballs heb ik niet maar bij mij vallen Superstars en de oude Forum modellen wel maatvast (maat 38, heb ik meestal) maar nieuwe Forum Bold had ik ineens 39,5 nodig…

1 like

Weet iemand welke schoenen dit zijn?
afbeelding

2 likes

Die zool doet mij denken aan Alexander McQueen maar de schoen is wel anders

Misschien kan een schoenenliefhebber hier mij helpen: ik vind schoenen zoals Nike Air Force heel tof maar ze zijn mij altijd te breed. Het is natuurlijk een brede schoen maar is er een model dat hier op lijkt maar wat smallere pasvorm heeft?

2 likes

Reebok club c double?

3 likes

Als je maat beschikbaar is zou je de Air Force van de kinderafdeling kunnen proberen? Die zijn volgens mij smaller. Nike heeft sowieso kinderschoenen t/m maat 39, weet niet of ze ook grotere hebben

2 likes