Jazeker maat 41 gekocht, echt tevreden
Ja via Niks zelf.
Ik heb ook de great indoors kunnen kopen … 3 keer, oeps
waren iets minder populair dan ik dacht blijkbaar (had me voor veel raffles ingeschreven dus dan koop je ze al automatisch als je wint). Maarja toch blij dat ik ze heb in m’n maat, aangezien die altijd wel meteen weg zijn (44)
Denk dat de huidige financiële staat daar wel mee te maken heeft en oververzadiging. Zie het ook wel op een sneaker Reddit dat speciale modellen vaker langer blijven liggen.
Ja inderdaad. De laatste nike air max modellen gingen allemaal niet zo hard.
Ik zie dit steeds vaker bij sneakers (de hele Adidas Forum 84 lijn bijvoorbeeld) maar what is up met die gele zool?
Bij sommige kleurstellingen begrijp ik het nog maar 9 van de 10 keer had een witte zool beter geweest en koop ik het dus alleen vanwege de zool niet.
Bij deze vind ik het nog wel te doen, maar bij die Japans en die met pastelkleuren hierboven ergens door Alicent gepost zijn vind ik het zo lelijk
Die denims zoek ik nog voor onder de 100, dan koop ik ze misschien
Geen idee maar is dat niet omdat het een oud model is / benadrukken dat het retro(inspired) is?
I don’t know! Maar het past er gewoon niet bij? Ik had deze op het oog (verder geen LE of iets) maar ik vind het echt een dealbreaker, past ook niet per se bij de stijl vind ik
Ik vind het dus wel leuk .
Heb beiden besteld, maar kan echt niet kiezen…
Welk paar zouden jullie houden?
- Groen/oranje
- Blauw/roze
0 stemmers
De roze blauwe als je meer een bloemenprintmens bent, de groen oranje als je meer van de spijkerbroeken bent en Uniqlo forumtas.
Ik heb ze ook! 3 uur na de release waren ze gewoon nog beschikbaar? Was echt verbaasd, dacht dat deze wel snel zouden gaan haha
Ik zie dat er nog steeds kleine maten zijn. Niet goed want nu ga ik toch twijfelen haha
Oeh deze zijn inderdaad heel mooi!
Wat vinden jullie fijne sneakers met een wat bredere voorvoet?
Reebok
Nog een bepaald type of valt Reebok sowieso wat breder dan gemiddeld?