Heb alleen ervaring met de Club C, maar vind die heel breed vallen (en soepel leer dus loopt lekker uit)
Thanks, ga ik die eens passen!
Reebok idd. En Puma vind ik ook heel fijn zitten!
Adidas valt ook breed!
Ja, van Puma was ik inderdaad ook via Google een bepaal model tegen gekomen wat breder is.
Thanks! Ook @George
Ik was even in de schoenenwinkel en vond deze echt leuk!
En mijn NB 2002r draag ik echt het meest dus die zou ik op zich ook nog in een andere kleur willen. Maar NB 530 vind ik ook mooi!
Krijg echt error die bovenste lijkt groen en die onderste grijs maar het is dezelfde kleur?
Haha iets meer muted lijkt die onderste ja maar geen grijs
Welke zijn die?
Hi tec
Even een vraagje hoe vallen Huarache nikes? Ik heb meestal van air max 41, wat zou ik dan moeten hebben van dit model? Ze vallen toch vaak erg klein uit. Moet het dan 42 zijn of nog groter?
Ik heb normaal maat 36 en moest van Huaraches maat 38!
Inderdaad de Nike air max 90, daar kun je ook je eventuele eigen zooltjes in doen.
Bijvoorbeeld deze Zwarte NIKE Lage sneakers AIR MAX EXCEE WMNS | Omoda
1 wil je schoenen of sneakers?
2 mag/kan je sneakers aan naar kantoor, ook als ze bijv kleurtjes hebben?
Ik ben echt groot fan van new balance 2002r. Ik heb ze vorig jaar zomer gekocht en draag bijna nooit meer andere schoenen want ze zitten zo lekker. Qua model staan ze ook heel leuk onder wijdere broeken/pantalons vind ik.
Precies dit model wou ik je ook aanraden. Lekkerste sneakers ever.
Sowieso wat je ook kiest stevigere zooltjes met een voetbed / voetboogondersteuning erin doen!