(Show je) schoenentopic

Mijn nieuwste paar! Air Max 90 Futura. Net ietsje anders dan de gewone 90s. Zou wel minstens een halve maat groter bestellen. (Niet mijn foto)

19 likes

Mijn zolen kraken zo erg, heeft iemand een tip om dit te fixen?

2 likes

Nieuwe schoenen? Soms moet de buitenzool namelijk een beetje ingelopen worden of afgesleten worden. Als het vanuit binnen komt zou ik er WD40 op doen :joy: Ik doe dat wel eens met mijn zooltjes als ze kraken haha.

2 likes

Het is voor mij de eerste keer dat ik Veja schoenen heb, maar hoort het zo lelijk te worden?

Ik vond ze ook best snel lelijk worden. En ze zaten lang niet zo lekker als mijn andere sneakers.

Pff lekker dan! Ik vind ze gelukkig wel lekker lopen, maar dit had ik niet verwacht voor dat geld

1 like

Ik zoek veters voor mijn Nike Futura’s, het liefst originele, iemand hier tips waar ik die kan krijgen? Ze zijn rond maar met een plat uiteinde. Op de Nike site vind ik ook geen veters

3 likes

Niet de echte maar misschien heeft https://veters.nl/ niet iets?

3 likes

Bedankt! Ja normale veters hebben ze daar wel, maar die van de futura zijn rond waar het door de vetergaten gaat, maar hebben een plat uiteinde waar je het strikt en die kan ik echt nergens vinden

1 like

Ik wist al een tijdje dat ze eraan zouden komen en vanochtend meteen gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik ben nieuw in de Ugg wereld. Is die Ugg tazz nu wel of niet buiten te dragen? Er staat pantoffel maar ze worden buiten gemodelleerd.

Ik vind het echt pantoffels voor binnen, maar ik zie op Instagram wel mensen voorbijkomen die ze buiten dragen.

Ik heb beide gepast en ik vind de ugg tasman echt iets voor binnen maar de tazz vind ik door het plateau en de veel dikkere zool wel voor buiten kunnen!

Oh en ja ik weet het, een verschrikking voor velen hier maar ik vind deze die binnenkort uitkomt echt cute van lelijkheid:

7 likes

Welke sokken dragen jullie in loafers? Ik heb een hekel aan van die footies want die zakken altijd af (of ik heb nooit de goeie gekocht). Maar ik vind iets van sokken dragen wel fijner dan blote voeten.

2 likes

Of zonder de streepjes

4 likes

Ik heb een pair Air Max 1 dat in de laatste 10 jaar al 3 keer een en weer verhuisd is tussen de declutterstapel en mijn schoenenkast. Ze zijn nog in heel goeie staat maar ik heb ze al zo lang dat ik niet meer “zie” of ze leuk zijn ofzo, wat denken jullie?

• Tof, houden!
  • Meh, nieuw huisje voor zoeken.

0 stemmers

Ik vind ze tof maar ik had ook ooit air max die super tof waren, maar ik droeg ze nooit. Jaren aan vastgehouden maar uiteindelijk verkocht en nu mis ik ze totaal niet.

2 likes

Het zakt bij mij niet meer af nu ik de sokken een maat groter koop. Ik kies ipv 35-38, nu voor 39-42.

5 likes

Dat doe ik ook en helpt echt goed. Door het wassen krimpen ze wel iets dus dan steken ze ook nier ver boven de schoen uit.

2 likes

Wanneer het leren loafers zijn, ga ik er blootsvoets in.

Zweetplarken krijg je toch :upside_down_face: