Verkopen of als festival/feest schoenen gebruiken.
‘Nieuwe’ nikes als festival schoenen?!
Waarom niet? Als ze ze verder toch niet draagt.
Als ze echt al 10 jaar ongedragen in de kast liggen, kan je je ook afvragen of ze uberhaupt nog draagbaar zijn, of dat de zool afbrokkelt.
Maar dit is op zich een paar wat door de liefhebbers redelijk gewaardeerd wordt. Dus afhankelijk van of ze echt in goede staat zijn, zouden ze nog best verkoopbaar moeten zijn
Da’s alvast goed om te weten, ze zijn echt nog in prima staat (altijd goed gepoetst, donker bewaard etc). Ik heb destijds best wat moeite moeten doen om deze te bemachtigen en ik ben er daardoor eigenlijk veel te zuinig op geweest, zo stom.
Ik ben tegenwoordig niet meer zo’n sneakerhead maar ik kan op het werk niet anders, dus ik steek deze denk ik nog even een maandje in de “werkroulatie” om te zien of ik ze daar nog leuk genoeg voor vind!
Ja je kan proberen jezelf te forceren ze een aantal dagen te dragen (leuke outfits mee te bedenken) en als ze dan nog niet joy sparken ze te verkopen. Zonde ze niet te gebruiken, want deze zijn makkelijk te verkopen idd
Je hebt mij iig geïnspireerd @Ypsilon! Ik draag ze ook niet zo vaak. Maar jouw post was een goede reminder om ze weer eens te pakken
Ik wil deze ook zo graag😍
Weet iemand welke skechers lekker zitten??
Het model Uno zit lekker.
Flex appeal
Heeft iemand hier wellicht de Dr. Martens Jetta platformlaarzen?
Hoe zijn deze met inlopen en hoe vallen ze qua breedte en bij de wreef?
Ik heb niet deze maar ik vind mijn 1460 met gewoon leer (niet de pascals) echt prima qua inlopen. Echt geen enkel probleem mee gehad. Dus het hoeft niet altijd zo’n drama te zijn als je soms leest
Mijn favo air maxjes beginnen nu ook scheuren te krijgen.
Ja dat zou aanschaffen om naar te kijken worden
Deze zool is denk ik ook lastig als donorzool te vinden
Ik heb vandaag ByYou besteld. Poor girl’s Kid Robot
Die prijs
Wat maakt het uit? Jouw geld toch niet.
Dit was inderdaad dom om te reageren maar was oprecht mijn eerste ingeving en totaal niet veroordelend bedoeld. En als je het kan missen dan moet je het zeker doen.
Clarks of Unisa!
Waar kan ik mooie leren enkellaarsjes vinden?