(Show je) schoenentopic

Waar niet

4 likes

Bij ASOS iig niet :sweat_smile:

Knap dat er tussen de 421 leren enkellaarsjes niks moois zit.

3 likes

Nou nee, er zal inderdaad niks tussen al deze enkellaarsjes. Daarom vraag ik het ook hier,

2 likes

Misschien handig om dan iets specifieker te zijn? Als je tussen 421 leren enkellaarsjes niks leuks vindt, denk ik dat je wat eisen/ideeƫn hebt haha.

4 likes

Weet iemand fijne pumps voor een hele dag / avond?
Ik heb mooie pumps, maar kan er na mijn bevalling niet meer (nog niet, hoop ik) langer dan een uur op lopen zonder last van mijn rug te krijgen. Dus ik denk dat ik toch iets nodig heb met een wat bredere en/of lagere hak… Maar vind dat vaak toch echt veel minder mooi.

Edit: ik zag in het modetopic Clarks en Unisa voorbij komen, maar andere tips zijn welkom!

Peter Kaiser.
Heb 3 paar die me nu 1 maat te groot zijn :sleepy: Schijnbaar zijn mijn voeten echt gekrompen van 37 naar 36, niet te doen.

3 likes

Vallen ze wel gewoon op maat? Zat toevallig op Vinted te kijken naar Peter Kaiser. Maar ik heb verder geen ervaring met het merk.

Ja vind ik van wel!
Dat ik nu een maat kleiner nodig heb heb ik bij alle schoenen. Ligt niet aan die van Peter Kaiser.

3 likes

Ik zag net deze foute New Balance en ik ben verliefd. :crazy_face:

11 likes

Zijn wel geinig. Doet me denken aan Bapesta’s

3 likes

Ja, daarom. :smile:

1 like

Weet iemand hoe Steve Madden-sneakers vallen qua maat, per voorkeur in vergelijking met Nike Air Max-maten. :upside_down_face:

1 like

Heeft iemand ervaring met sneakers van Vagabond?

Ik ben op zoek naar witte sneakers zonder poespas, maar bij mij worden bijna alle sneakers heel lelijk bij de neus (ik denk omdat ik een hoge wreef heb waardoor er een ā€˜knik’ bij de neus ontstaat). Veja en Adidas Stan smith worden lelijk bij mij. Reebok c85 lopen heerlijk en blijven goed, maar is niet de ā€˜look’ die ik wil.

Ik heb nu deze gezien… weet iemand of ze mooi blijven?

Ik heb van beiden een paar en vallen bij mij precies op maat!

1 like

Ik heb geen ervaring met deze specifiek, maar ik ben al jaren fan van hun Casey sneakers. En heb ook fijne laarsjes en sandalen gehad van dit merk.

1 like

Ik ben op zoek naar lichtere sneakers voor de zomer dan mijn Nike Air Force 1 - daar loop ik heel lekker op maar ze zijn wel vrij warm en zwaar. Heeft iemand tips voor sneakers die net zo lekker lopen? Complicatie: ik heb maat 43 en brede voeten :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind de New Balance 530 heerlijk lopen en de wind waait er dwars doorheen. Ik draag maat 42.5, heb normaal maat 41-42.

2 likes

Rollingsoft van Gabor(store), hebben ook wat meer breedtematen.

5 likes

@Feather en @Tubing top, wat fijn zo snel al deze tips!