(Show je) schoenentopic

Nike p6000, heel licht en ademend en lopen echt fantastisch

4 likes

Ik heb ook witte sneakers van vagabond. Wel een ander model hoor, maar om dezelfde reden gekocht; weinig poespas.
Ik heb er veel plezier van gehad en heb zelfs hetzelfde model opnieuw besteld.
Witte sneaker blijven niet heel lang super mooi maar als je ze tussendoor schoonmaakt (met babydoekjes) heb je er lang plezier van

2 likes

Reebok club c double zien er redelijk vergelijkbaar uit, zijn een stuk lichter en persoonlijk vind ik ze ook veel lekkerder zitten!

1 like

Ik heb loafers met een wat dikkere (en dus zwaardere) zool. Ik heb ze denk ik al twee jaar, maar ik draag ze zelden want die krengen doen pijn. Heeft het nog zin om deze verder in te lopen?

Ze zijn van echt leer en een beetje zoals onderstaand plaatje.

• Nee dit soort schoenen blijven de hel
  • Ik heb hetzelfde probleem
  • Ik heb alleen loafers met dunne zool en die lopen prima
  • Ik heb ook zoiets, ff doorzetten nog, het komt goed!
  • Ik had uberhaupt geen probleem met inlopen
  • Ik heb geen loafers laat mij hier buiten

0 stemmers

2 likes

Naar de schoenmaker gaan.

2 likes

Wat kan hij er aan doen?

2 likes

Ja die hebben allemaal tools om (leren) schoenen soepeler te maken. Soms kloppen die op je schoenen of maken ze met een tang je hielstuk buigzamer.
Een goede schoenmaker weet hoe aan het werk te gaan als je hem het probleem uitlegt.
Te gladde schoenen bvb, hij legt er een zooltje onder. Je hak is niet stabiel of is aan vervanging toe, kan hij ook oplossen. En een iets te strakke laars aan je kuit, kan hij er een elastiek tussenstuk in plaatsen.

6 likes

Thanks! Ga ik dan misschien nog proberen.

Hebben jullie wel eens schoenen besteld bij Courir? De trustpilot is niet heel positief, maar zij hebben als enige nog mijn maar in de sneakers die ik graag wil. Er zit een Courir hier in de stad ook, dus ik kan ze makkelijk retourneren. Maar dan moet ik ze wel ontvangen natuurlijk haha.

Geen ervaring mee. Maar ik zie op de website dat je ze kunt laten afleveren in de winkel. Dan zit je wel veilig toch?

Oh top, daar had ik nog geeneens aan gedacht. :’) Thanks haha!

Kijk eerst maar of het lukt om ze te bestellen :sweat_smile: ik heb eerder hele mooie aanbiedingen voorbij zien komen, maar steeds lukte dan het afrekenen niet, ook niet op desktopmodus, via de computer ook niet etc. Maar ze hebben fysieke winkels dus dan zou ik het wel aandurven.

1 like

Ja dat las ik dus ook ja haha. Ik moet toch ook al eerst betalen voordat ze naar de winkel gestuurd worden.
Ik ga straks eerst wel even ergens anders hetzelfde model passen of deze maat goed is, en dan proberr ik eventueel te bestellen. :sweat_smile:

1 like

Weten jullie nog smalle/kleine all black sneakers die heel lekker lopen? Beetje à la Nike Roshe Run van vroeger. Ik moet binnenkort weer vaker in de horeca werken en heb dan een jurkje met een panty aan. Dus dan vind ik het wel mooi als de sneakers niet te chunky zijn. Het liefste dus ook met een zwarte zool, maar als ze wel lekker lopen en niet te grof zijn is een lichte zool ook oké.

2 likes

Nike Tanjun lijken heel veel op de oude Roshes en lopen net zo lekker!

1 like

Oh super! Dankjewel

2 likes

Ik droeg jaren terug graag sneakers van Le coq sportief, die zijn ook smal en niet chunky

2 likes

wie weet een enigzins leuk ogende sandaal waar je je eigen steunzolen in kan doen die er niet zo uit ziet maar leuk:

ik heb altijd teva’s gehad of dit soort birkenstocks:

maar kan met uitneembare zolen alleen afstotelijke items vinden help

2 likes

Mag heeft megamok sandalen die hebben allemaal uitneembaar voetbed.

5 likes

oh die zijn idd cute maar wil graag met open tenen meh

2 likes