Ja, ik had daarover even wat duidelijker moeten zijn natuurlijk (ook @flalamingo en @George). Ik zit in een rolstoel en heb geen gevoel in mijn voeten dus vanwege de veiligheid moeten de schoenen dicht zijn. Ook zwellen mijn voeten (vooral met warm weer) best wel op en dan gaan bandjes of schoenen die strak zitten onder mijn enkel al gauw snijden en ontstaan er heel snel wondjes. Ik moet mijn schoenen ook een maat groter kopen dan mijn eigen maat dus als de schoenen wat lager zijn vallen ze iedere keer van mijn voet af. Verder hoeven het geen speciale medische schoenen te zijn. Wat hogere, dichte schoenen zijn eigenlijk altijd wel goed.
Ik draag vaak wat losse jurkjes met printjes in vrolijke kleuren. Vaak bloemenprint maar soms ook wel wat meer bohemian. Ik zie nu ook best wel vaak die cowboylaarzen onder jurkjes maar ik ben bang dat dat wel heel erg een trend van nu is en ik er volgend jaar alweer op uitgekeken ga zijn. Misschien dan toch wel wat neutralere laarzen of enkellaarsjes in een lichte kleur inderdaad.
Ik heb de afgelopen jaren alleen maar sneakers gedragen en dat maakt dat ik het echt heel moeilijk vind om eens buiten dat sneaker hokje te kijken, haha!