Die van Angulus zijn er in best veel kleuren!
Jaaa! Nog steeds tevreden mee?
Ja zeker. Wel echt de categorie āstevige stapperā. Het leer is vrij stug maar ze lopen wel heel lekker. En je krijgt er een schoenlepel bij
Die van mij zijn ietsje losser geworden maar niet compleet uitgelubberd
die van mij van nubuck zijn iets losser geworden
maar misschien domme vraag hoor; heb je wel het smalle model?
die van mij zijn wel iets losser geworden maar niet eens zo dat ik ze een gaatje strakker moest doen. Vind ook meevallen hoe dun het suede is, vind het helemaal niet dun eigenlijk.
Ik kan vanwege medische redenen alleen dichte schoenen aan die tot mijn enkels komen. In de praktijk worden dat altijd wat hogere sneakers in de zomer of laarzen in de winter. Ik draag in de zomer vaak jurkjes en ik ben het zo zat om daar altijd maar sneakers onder te dragen. Zou zo graag iets als loafers of sandalen willen dragen maar dat gaat gewoon niet. Wat zouden jullie in mijn geval dragen onder een jurkje met blote benen? Toch iets van laarzen ofzo? Vind het heel lastig!
Je ziet nu juist veel halfhoge cowboylaarzen onder jurkjes, maar dat moet wel je smaak zijn. Ik denk dat een korter laarsje ook prima kan! Misschien kun je dan voor het zomerse gevoel kiezen voor lichte of felle kleuren, of suĆØde in plaats van glad leer.
Zag dit net passeren, misschien haal je hier inspiratie uit?
Zijn er inderdaad verder nog eisen aan de schoenen?
Anders een leuke open toe enkellaars voor in de zomer?
Ja, ik had daarover even wat duidelijker moeten zijn natuurlijk (ook @flalamingo en @George). Ik zit in een rolstoel en heb geen gevoel in mijn voeten dus vanwege de veiligheid moeten de schoenen dicht zijn. Ook zwellen mijn voeten (vooral met warm weer) best wel op en dan gaan bandjes of schoenen die strak zitten onder mijn enkel al gauw snijden en ontstaan er heel snel wondjes. Ik moet mijn schoenen ook een maat groter kopen dan mijn eigen maat dus als de schoenen wat lager zijn vallen ze iedere keer van mijn voet af. Verder hoeven het geen speciale medische schoenen te zijn. Wat hogere, dichte schoenen zijn eigenlijk altijd wel goed.
Ik draag vaak wat losse jurkjes met printjes in vrolijke kleuren. Vaak bloemenprint maar soms ook wel wat meer bohemian. Ik zie nu ook best wel vaak die cowboylaarzen onder jurkjes maar ik ben bang dat dat wel heel erg een trend van nu is en ik er volgend jaar alweer op uitgekeken ga zijn. Misschien dan toch wel wat neutralere laarzen of enkellaarsjes in een lichte kleur inderdaad.
Ik heb de afgelopen jaren alleen maar sneakers gedragen en dat maakt dat ik het echt heel moeilijk vind om eens buiten dat sneaker hokje te kijken, haha!
Eigenlijk zijn cowboylaarsjes gewoon een basic die je op heel veel verschillende manieren kunt combineren:
Ik vind Blundstone laarzen ook heel tof staan bij jurken. Kan wat stoerder overkomen en is ook minder een trenditem, denk ik.
Super, Ik heb wel wat inspiratie nu! Bedankt voor het meedenken allemaal @Pantalones @trompeloeil @Alicent
Zou zoiets eventueel kunnen of is dat te open?
https://www.etsy.com/be/listing/1697747057/handmade-womens-open-toe-ssandalsflat
Is er misschien iemand die een tip heeft voor āklepperendeā zolen? Ik heb dus sleehakken gekocht en die ben ik nu aan het inlopen maar er zit onder de hiel een plaatje met een logo erop en als ik loop dan plakt dat logo aan mn hiel en maakt dat dus een irritant geluid.
Ik ben op zoek naar een goede neutrale witte/creme sneaker voor werk. Eigenlijk wil ik graag adidas gazelles, maar ik wil liever iets minder trendgevoeligs kopen. Heeft iemand hier nog een tip voor een goed alternatief dat er niet te lomp uit ziet?
Reebok Classic Club C 85?
Blijft ƩƩn van mijn favoriet. Niet te te lomp, loopt lekker en makkelijk schoon te maken
Clarks un Maui lace - beetje offwhite en lichtgewicht. Ik draag ze al jaren voor werk (nu aan mān tweede paar bezig)
Ik heb nieuwe slippers/sandalen met een dikke band over de wreef. Die hand is best hard, zeg maar. Ik denk doordat er een zoom zit. Ik vroeg me af of ik die ook soepeler kan laten maken bij de schoenmaker en of zoiets werkt. Ik heb het wel eens laten doen met de hiel van een loafer. Dat was wel oke. Iemand ervaring mee?