(Show je) schoenentopic

Maar eerlijk, zou eerder gewoon wat meer witte/gekleurde sokken dan kopen. Alles staat beter dan zwart sokken imo. Of gewoon lange broeken waardoor je je sokken niet ziet.

6 likes

Bij zwarte enkellaarzen :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik heb schoenen in alle kleuren van de regenboog. Vind dan juist zwarte sokken heel praktisch, want dan zit ik altijd goed. Zoek je sneakers? Ik draag zelf eigenlijk alleen Nike air. Zit lekker en krijg er optisch geen grote voeten in, vind ik zelf.

3 likes

Ik draag gewoon van alles met zwarte sokken:

3 likes

Nee joh, juist als je alle kleuren van de regenboog hebt kan je veel beter meerdere gekleurde sokken hebben. Ik heb geen geheel zwarte sokken, maar de sokken die daar een beetje voor doorgaan draag ik idd alleen met zwarte enkellaarzen.

3 likes

Thanks allen. Ik zoek vooral donkere sneakers ook voor de praktische kant met vlekken etc. Twijfel ontzettend over Salomons, want die zitten erg lekker. Alleen erg duur en de volledig zwarte dan weer wat “saai”.

Must moet dat er zwarte sokken bij kunnen haha

1 like

En zoiets?

4 likes

Ik heb zwarte Salomons en ben er nog elke dag blij mee, omdat ze inderdaad zo lekker zitten!

2 likes

Ik heb deze besteld! Wilde eigenlijk ook wel graag die met iets meer wit of zilver details, maar niet in mijn maat. Alsnog echt blij mee.

6 likes

Ik draag denk ik 80% van de tijd volledig zwart (zeker in de winter/herfst), en dan ook zwarte sokken.
Heb Air Max 90s:
image
Air Pegasus 2k5 CDG:

En sinds kort ook NB 1000:
image

4 likes

Alleen bij Dr Martens ofzo, ik draag geen zwarte sokken bij sneaker, dat vind ik echt lelijk.

7 likes

Ben benieuwd wat jullie van deze comeback vinden:

Eerst dacht ik no way throwback naar mijn 13-jarige zelf, maar ik begin ze toch weer leuk te vinden :sweat_smile:

Zie ook veel van dit soort modellen/sneakers met dunne zolen bij Zara/H&M etc.

8 likes

Ohh dit waren echt mn favoriete schoenen vroeger! Inmiddels vind ik ze niet meer mooi haha

5 likes

Love it. Deze vond ik ruim 20 jaar geleden ook helemaal geweldig. Toen had ik die halfhoge
Misschien ga ik nu wel die lage roze halen

2 likes

Ik heb van de week de zwarte gekocht! :heart_eyes:

2 likes

Die bruine zijn leuk! Ik had ze vroeger in hardgroen met een gele streep, memories haha.

1 like

Voor de mensen met bunions (hallux valgus): wat is een goede sneaker met genoeg ruimte bij de voorvoet EN met platte zool? Dus itt tot sneakers met een verhoogde hiel.

Ik zoek naar nieuwe sneakers die goed zitten om op te dansen, en denk dat een platte zool daar beter bij past. Bij die met verhoogde achterkant merk ik dat ik toch vaak naar naar voren val als het ware :laughing:

1 like

Barefoot schoenen, maar dat is een onpopulair antwoord.
Ik draag zelf bijna altijd brede, platte schoenen en sinds ik dat ben beginnen doen is mijn Halux valgus gestopt met breder worden.
In de winter heb ik bijna altijd Peu schoenen van Camper aan. Aanslag op je portemonee, maar ze gaan wel jaren mee.

Zoiets:
https://www.vivobarefoot.com/eu/geo-court-iii-womens?colour=Rose

3 likes

Aaah ja, barefoot heb ik weleens naar gekeken ja! Maar is dat niet ook met een dunne zool? Of niet per se?
Het gaat mij om dansen bij uitgaan, in clubs en op festivalterreinen. Ben met barefoot een beetje huiverig dat ik dingetjes als glas of stenen op de grond te goed zou voelen door de zool heen. Wat is jouw ervaring met rotzooi op de grond voelen door je barefoot schoen heen?

In het wandelen topic gaat het nu ook over barefoot schoenen. Maar de zolen zijn over het algemeen niet zo dun dat je de steentjes ofzo voelt.

2 likes