(Show je) schoenentopic

Ik ben er ook echt heeeeel zuinig op, al zien ze er op de foto wel beter uit dan in het echt! Hoop mijn sneakers ooit door te geven aan mijn (eventuele) kinderen haha (hallo levensdoel)!

Nice!!

1 like

Leuk!! Jaloers op je parra’s! Mijn vriend en ik willen ook een mooi paar schoenen in de kast, in zo’n stolp. Maar we zijn er nog niet over uit welke.

En fijn dat de valentine’s binnen zijn

1 like

Volgens mij niet echt helaas, en anders vaak alleen mannen. Heb zelf maat 36 dus val er altijd buiten.

1 like

Vinted is trouwens evt nog wel een optie. Zie daar vaak leuke paartjes nog nieuw.

1 like

Mijn lievelingsschoenen:



8 likes

Hoe verzorg je nubuck leder het best? Wil mijn zwarte timberlands een opknapbeurt geven.

deze

1 like

Ja eind van deze week komt er eentje uit, Evolution of Icons maar wordt waarschijnlijk een drama om aan te komen. Weet niet welke maat je hebt maar volgens mij is het vanaf 38,5 ofzo. Helaas heb ik 36 haha ze moeten echt wat doen aan die mateninclusiviteit hoor. Mannen is altijd 3x zo veel als vrouwen.

2 likes

Jaaa ik vind ze zo vet! Ga jij ze proberen te scoren ?

Nee mijn maat zit er niet bij :weary: Althans vandaag was er een soort early sale maar vanaf 38,5 ofzo geloof ik dus helaas.

Zou het nog wel proberen voor m’n ex maar die had wel geluk vandaag dus hij heeft ze al haha.

Oh begrijpend lezen, sorry.
Ja heb die early sale gemist want ik deed een dutje 🥲

Hahaha maakt niet uit. Ja het was ook een beetje vaag want je moest krassen in die app maar bij mij laadde hij eerst de hele tijd niet. Achja nergens voor nodig ook achteraf gezien haha. Hoop dat het je lukt vrijdag!

1 like

Ik was ook te laat voor die icons, zit ook nooit op die snkrs app, dus ik zie het altijd pas op social media en dan zijn ze all uitverkocht natuurlijk. Vrijdag heb ik een afspraak om 9.00 dus dan gaat het mij ook niet lukken

Ohh shit ja balen! Ik heb ook zo vaak gehad dat ik op kantoor zat en dan “even” naar de wc ging om een sneaker te scoren ahahaha en ik bleef dan vet lang weg zij zullen wel gedacht hebben nou meid was zeker een grote boodschap.

1 like

Nee klopt staat nog niet in de app. Alleen vandaag wel omdat er een early release was ofzo.

Oh nice post een foto als ze binnen zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha

De releases waren vaak op donderdag en dat was mijn vrije dag, dus dat kwam wel goed uit. Maar die icons vind ik geen must have voor mezelf. Weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Maar wrs vind ik ze over een paar jaar wel heel vet (bijv masters werd ik ook niet zo warm van bij release, maar vind ik nu wel vet)

1 like

Ja het is soms ook apart want dan lees ik overal al vanalles over schoenen die uitkomen maar in de app zie ik nog niks.

Ja @Luipaard ik vind ze wel mooi maar bij mij zit het er altijd meer in wat de sizerange gaat zijn en 9/10x val ik erbuiten. Heb nu wel een paar AM90’s op het oog die als het goed is later dit jaar nog uitkomen dus daar maar op hopen.

1 like

Welke 90s?
Ik heb maat 40, dat is ideaal, pas de meeste GS, men en wmns
Maar jij bent aangewezen op wmns en kids natuurlijk. Kids vind ik niet veel meer de laatste tijd trouwens

Oh chill, dat is ideaal. Ja wmns of kids idd maar het is de laatste tijd sws niet zo veel meer.

Deze:

Ohja die zag ik ook! Ik wilde die roze recraft nog wel, maar toen ik deze zag dacht ik dit is best een alternatief haha

1 like