Heeft iemand toevallig dr Martens Joseph sandalen en hoe vallen die?
Ooh die zijn leuk, kende ik niet! Heb ze besteld in dezelfde maat als m’n andere dr Martens sandalen, ben benieuwd
Birkenstock kwaliteit is zoooo erg achteruit gegaan de laatste jaren en Arizona is m’n favo in de zomer dus hoop dat deze chill zijn dan hoef ik die niet meer te kopen
Ja dat was ook mijn gedachte, heb ze nu inderdaad in m’n normale maat besteld, denk dat je ze nog wel in de goede vorm kan gespen! Hopelijk lopen ze lekker!
Ik kijk hier elk jaar wel een keer naar maar koop ze uiteindelijk steeds niet omdat de zool zo dun en niet stevig lijkt. Is dat niet zo?
Heb je de classic?
Nee, de Swimmer.
Ik heb zowel de Classic als de Swimmer (die laatste heeft een dikkere zool) maar die zool lijkt bijna onverslijtbaar.
Heb jij zo ook al binnen? Ik vind ze echt heerlijk zitten en de maat is perfect! (En zoveel mooier dan m’n Birkenstock Arizona)
Echt nu net! En hetzelfde idd perfecte maat ga ze meteen aan doen naar het terras denk ik
Waar halen jullie ze? Ik zoek ook nog fijne sandalen
Heb je weleens bij Ohne Project gekeken? Denk dat ze wel aan je wensen voldoen en zien er ook superleuk uit.
Iemand een idee waar ik een collectie irregular choice schoenen zou kunnen verkopen? Per paar op vinted lijkt me veel werk, wellicht winkels die dit willen aanbieden?
Iemand tips voor zwarte sandalen met lage blokhak? Ik wil graag de bandjes vergelijkbaar met foto 1, de hak van 2. Maar ben het perfecte paar nog steeds niet tegengekomen
Als ik op die bovenste afbeelding zoek met reverse image search lijk ik aardig wat te vinden wat aan je eisen voldoet, bijvoorbeeld
https://www.zalando.nl/divine-factory-talon-a-bride-the-sandalen-noir-df511a0ej-q11.html
Dus misschien eens op die manier een zoekrondje maken?
Oh nee, sorry! Die vind ik wel heel degelijk
Ja die zijn top! Had deze al opgeslagen, alleen is er van de reguliere fit mijn maat niet meer dus ik overweeg de nude versie, lijkt me eigenlijk ook wel stijlvol!
Weet iemand toevallig waar deze ballerina’s met gesp vandaan komen? Zo’n beetje iedere modemeid lijkt exact dezelfde te hebben, maar weet niet van welk merk? Van Massimo Dutti misschien?
Aeyde Uma