Misschien kun je googlen op muiltjes. Dat zijn slippers met een gesloten teen. De meeste slingbacks hebben dat ook. Maar ik loop zelf voor netjes vaak op loafers. Ik heb dunne voeten, dus ik kan je niet helpen bij het aanbevelen van een merk.
Toms, espadrilles en (lage) all stars voor casual, loafers of slingbacks voor wat netter
Ja, ik vind het meeste gewoon niet mooi ben ik bang
Heel veel van die loafers hebben zoân goud/zilveren detail wat ik op een paarden bitje vind lijken. En anders zit er wel iets anders op en aan wat ik niks vind.
Denk dat ik gewoon maar bij de sneakers moet blijven en sandalen als ik wel tenen kan showen.
En iets van een platte espadrille? En loafers heb je ook zat zonder dat horsebit maar gewoon gestikt
Ja, het lastige is dat als ik het mooi vind het vaak gewoon niet lekker zit. Of te strak bij de voorvoet of juist te los bij de hiel waardoor ik er continu uit âflapâ.
En dan kan je wel zoân kussentje bij je hiel erin plakken, maar in mijn ervaring is dat niet geweldig.
Misschien zoiets?
Ik heb er al veel gepast maar vind deze fijn zitten! Ik âflapâ hier ook niet uit.
Moet zeggen dat ik ze in het echt veel mooier vind dan op de foto. Zijn gewoon mooi suede. Neus is ook minder lang dan dat het daar lijkt.
Vind je Minnetonka loafers leuk? Of gewoon classic ballerinaâs.
En hoe vind je zoiets?
Of vind je dat te open bij de teen?
Ik vind die touwtjes aan de zijkant helaas niet zo mooi.
@Yzile heb inderdaad al wat slingbackâs gepast en opzich vind ik die wel leuk alleen zit het vaak matig vind ik.
Ik denk dat wat ik zoek gewoon niet bestaatđ
Ik wil graag nieuwe witte sneakers kopen, maar ben een beetje inspiratieloos. Iemand van jullie die nog leuke heeft gekocht de laatste tijd?
Nike air met slangenprint. Vind ik zelf wel leuk voor witte schoenen. Maar er zijn in mijn optiek zoveel witte schoenen, dat ik me kan voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer kan zien.
Mocht je een platte espadrille wel leuk eruit vinden zien, maar je vindt ze te los zitten achter; dat kan ook per merk verschillen.
Hangt vooral af van welke stijl je wil. Nike air max is meer sportief, air force is meer casual, maar als je dad sneakers wil zou ik als eerst bij New Balance kijken enz enz, dus hangt vooral af wat voor stijl je wil
Ik vind deze heel comfy en mooie kwaliteit
Die zien er wel mooi uit inderdaad!
Ik heb dus net deze van alohas gekocht en ik vind ze heel comfortabel en mooi!
Ik heb ook een beeeetje brede voorvoeten (het valt mee maar ik zal naar binnen vooral aan de voorkant waardoor ik voor wel voldoende ruimte nodig heb), en ik heb ruimte genoeg.
Zag ze inderdaad voorbij komen! Alleen dat stiksel aan de voorkant is niet helemaal mijn smaak
Ja toch meer dad sneakers denk ik, maar vind new balance dan zo standaard. Hoewel ik ze wel gewoon mooi vind meestal.
Via vai dan misschien?
Steve Madden?
Nike p6000 đ«¶