Ik weet niet of deze van alohas zijn, maar weet wel dat heel veel van die meiden die van alohas hebben.
Omg dankjewel je bent een held !
@wompie Dankjewel voor de tip!! Maar volgens mij zijn het die van Aeyde inderdaad
Ja alles van Aeyde vind ik zooo mooi, tijdloos maar wel prijzig.
Ja zo mooi!! Maar bijna 300 vind ik een beetje gekkenwerk omdat ik na een jaar dat gespje toch wel zat ben (ik ken mijzelf). Een paar jaar terug had iedereen die Carel Mary Janes, die vond ik toen zo leuk, maar zou ik nu niet meer kopen
Misschien als Net a Porter een goede kortingscode heeft, haha
Misschien Jonak? Vind dat zelf wel echt goede kwaliteit maar wel iets lagere prijsklasse.
Vagabond heeft volgens mij ook zoiets voor rond de €100! Anders idd Jonak zoals hierboven genoemd.
Je kunt ze overal goedkoper krijgen. Look a likes. Vagabond. Steve madden. Etc.
Ik zoek een specifiek item, het lijkt heel makkelijk maar krijg ze online niet gevonden. Ze zijn van Adidas Gazelle en dan de kleurencombi die je bij Dee vandaag op haar insta ziet tussen haar mei-foto-dump.
Super, dankjewel!!!
Wat dragen jullie voor schoenen onder jurkjes, rokjes en shorts?
Ik heb New Balance 530, Reebok Club C en hoge platform Allstars maar ben bij sommige blote benen outfits nergens enthousiast over. Heb ook wel wat van die leren slippers en sandaaltjes en hakken maar dat loopt allemaal niet echt lekker.
Ben dus op zoek naar iets wat leuk staat en lekker loopt en mogen dus sneakers of sandaaltjes ofzo zijn. Wat is nu een beetje in? Heb het idee dat de schoenen die ik heb met lange broeken allemaal nog prima zijn maar met blote benen allemaal beetje te lomp of passé. Zie ook veel hoge laarzen maar dat is me vaak echt te warm.
Loafers, een met wat dikker/robustere zool bijv?
Wordt helemaal doodgegooid met happyflops op social media, weet iemand of ze echt zo lekker zitten als de reclame doet geloven?
Want je valt er bijna voor door die campagne?
Alle comments staan ook altijd uit. Tenminste op TikTok wel. Lelijke plastic dingen.
Ze zullen vast okay lopen en ik zag de look a like laatst ook bij de Zeeman;
Bij de Pri zag ik ook iets soortgelijks. Het is wel een vrij hard materiaal. Moet je van houden
Neee zo’n stomme trend! Lelijke dingen
Mijn schoonzus had 2 paar. Ik vond ze echt verschrikkelijk zitten. Slechte pasvorm ook.
Wat zijn jullie ervaringen met retourneren bij Sarenza? Wil er een paar schoenen kopen. Mocht het niet passen, zal het retour moeten. Maar het is me onduidelijk of retourneren kosteloos is of niet. Weet iemand dat?
Dit staat op de website. Not sure what it means
Op het totaalbedrag van het product wordt een bijdrage in de retourkosten ingehouden tot een maximum van € 2,95.
Je moet voor het retour sturen betalen en dat bedrag is maximaal 2,95. Dit wordt verrekend met het aankoopbedrag.