Misschien zoiets?
Ik heb er al veel gepast maar vind deze fijn zitten! Ik ‘flap’ hier ook niet uit.
Moet zeggen dat ik ze in het echt veel mooier vind dan op de foto. Zijn gewoon mooi suede. Neus is ook minder lang dan dat het daar lijkt.
Misschien zoiets?
Ik heb er al veel gepast maar vind deze fijn zitten! Ik ‘flap’ hier ook niet uit.
Moet zeggen dat ik ze in het echt veel mooier vind dan op de foto. Zijn gewoon mooi suede. Neus is ook minder lang dan dat het daar lijkt.
Vind je Minnetonka loafers leuk? Of gewoon classic ballerina’s.
En hoe vind je zoiets?
Ik vind die touwtjes aan de zijkant helaas niet zo mooi.
@Yzile heb inderdaad al wat slingback’s gepast en opzich vind ik die wel leuk alleen zit het vaak matig vind ik.
Ik denk dat wat ik zoek gewoon niet bestaat😅
Ik wil graag nieuwe witte sneakers kopen, maar ben een beetje inspiratieloos. Iemand van jullie die nog leuke heeft gekocht de laatste tijd?
Nike air met slangenprint. Vind ik zelf wel leuk voor witte schoenen. Maar er zijn in mijn optiek zoveel witte schoenen, dat ik me kan voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer kan zien.
Mocht je een platte espadrille wel leuk eruit vinden zien, maar je vindt ze te los zitten achter; dat kan ook per merk verschillen.
Hangt vooral af van welke stijl je wil. Nike air max is meer sportief, air force is meer casual, maar als je dad sneakers wil zou ik als eerst bij New Balance kijken enz enz, dus hangt vooral af wat voor stijl je wil
Ik vind deze heel comfy en mooie kwaliteit
Die zien er wel mooi uit inderdaad!
Ik heb dus net deze van alohas gekocht en ik vind ze heel comfortabel en mooi!
Ik heb ook een beeeetje brede voorvoeten (het valt mee maar ik zal naar binnen vooral aan de voorkant waardoor ik voor wel voldoende ruimte nodig heb), en ik heb ruimte genoeg.
Zag ze inderdaad voorbij komen! Alleen dat stiksel aan de voorkant is niet helemaal mijn smaak
Ja toch meer dad sneakers denk ik, maar vind new balance dan zo standaard. Hoewel ik ze wel gewoon mooi vind meestal.
Via vai dan misschien?
Steve Madden?
Nike p6000 🫶
Ja dan zijn die in het zilver ook nog wel leuk vind ik. Of vomero 5. Die zijn ook wat meer naar de dad sneaker toe denk ik?
Oh geen idee wat precies de criteria zijn voor dad sneakers haha. Maar die vomero 5 zijn ook leuk ja! Ik zou ze gewoon beide ergens passen en dan kiezen
Ik wil heel graag die ballerina’s van Aeyde;
Maar ze zijn zo duur
. Nu zie ik ook een soort van dezelfde van Vagabond;
Die van Vagabond zijn bijna 200 euro goedkoper. Ik vroeg me af of iemand die heeft en hoe ze bevallen?
Ik vond ze niet fijn! Ze snijden bij mij aan de voorzijde. Ik had heel veel van vagabond besteld, uiteindelijk een beige variant gehouden maar ben er niet gek op.
Thanks voor de reactie! Dan ga ik ze inderdaad niet kopen denk ik.