Ja echt weinig inderdaad. Mijn vriend denkt dat het wel weer komt en hij denkt (hoopt vooral geloof ik) dat ze dan eerdere modellen gaan releasen zoals de pink pack.
Hoop ook dat er wel weer meer gaat komen. Blijft toch mijn favo model
Ja echt weinig inderdaad. Mijn vriend denkt dat het wel weer komt en hij denkt (hoopt vooral geloof ik) dat ze dan eerdere modellen gaan releasen zoals de pink pack.
Hoop ook dat er wel weer meer gaat komen. Blijft toch mijn favo model
Ik ben op zoek naar deze in maat 36. Voor mijn gevoel al alles afgestruind maar geen succes. Misschien weten jullie nog sites?
Een paar jaar terug mijn AM1’s verpest in de wasmachine, hoe dom. Nu wil ik nieuwe en zijn ze nergens meer te krijgen. (Ik ben geen sneakerhead haha) Maar thanks voor de goede hoop in dit topic dat ze misschien volgend jaar weer komen?! Duimen! Ik ben nu al urenlang Vinted aan het afstruinen en ik denk dat ik wel iets heb gevonden wat ik ga kopen wat er legit uitziet en niet te duur is.
Vroeger had ik ook Dunk’s en AJ4’s, balen dat ik die ook niet meer heb Volledig af gelopen destijds maar ik wil het weer. Onlangs mijn eerste paar AJ1’s gekocht via Restocks maar hoe mooi ze ook zijn, ik vind ze echt niet lekker lopen. Hopelijk is het alleen een kwestie van inlopen dat ze soepel gaan worden. Heb nu echt klapvoeten erin.
Ik heb trouwens ook meegedaan aan de AM1 / Patta loting maar helaas geen geluk. Echt bizar dat die schoenen nu OVERAL voor het dubbele verkocht worden. Draagt niemand ze gewoon?
Mijn vriend kreeg opeens early acces op snkrs en heeft die blauwe kunnen kopen. Hij gaat ze wel zelf dragen of proberen te ruilen want hij vindt die andere kleur iets mooier. Hij was wel helemaal blij dat hij early acces kreeg.
Ik ga eind november naar sneakerness en hoop daar eigenlijk air max one piet parra te kunnen kopen in mijn maat.
Nice, mooi lijstje! Die Wotherspoons staan ook op mijn lijstje voor idd als ik ooit een loterij win. Die Animals zou ik ook wel willen, maar vind dat belachelijk want ik heb de 95 variant al en mijn vriend de 1 variant (couple goals much ). Tot noch toe door geen enkele raffle gekomen, rip.
Verder zou ik nog willen:
Air Max 1 Susan
Ik heb ze niet meer, maar de hielkap was vervormd dus ik denk te heet gewassen. Nooit moeten doen Maar ze stonken en ik wilde ze niet afschrijven zeg maar, nou daarna kon ik er alsnog niks meer mee
Goeie lijstjes @kali en @MeGusta!
Wat ik voor de juiste prijs in de juiste staat nog wel zou kopen:
Beastpack, dit is wel echt mijn ‘betaalbare’ grail
Parra 2018
Waves
Elephant, die kunnen bijna naar de categorie hieronder denk ik
Masters
London
En in de categorie, gaan er sowieso nooit komen
Kid robot
Patta purple denim
Ik ben eigenlijk gewoon een hypekid. Er is echt nog veel meer wat ik wel zou halen voor de juiste prijs in de juiste staat. Maar dat zijn minder exclusieve paartjes, dus wat ‘makkelijker’ te krijgen
Hoe bedoel je dat je het niet meer weet? Of het legit is? Of goede prijs? Ik koop zelf niet echt resell. Alleen soms via insta, maar dan niet voor sky high prijzen
Outsole
Ik vind outsole echt zwaaaar overpriced. Zou daar echt niet snel kopen.
Maar ik geloof wel dat ze legit zijn enzo. Een van die eigenaars gaf ooit een x een oud paartje weg via een fb groep en die heb ik toen gekregen. Dat ging allemaal heel chill.
Ik heb onlangs mijn AJ1 bij Restocks gekocht. Ik vind de site kut werken want je kan niet op maat selecteren dus je moet ALLES langsgaan als een kleur of prijs je aanspreekt en dan maar hopen dat jouw maat er is en in een gelijke prijs.
Maar ik kon daar geen AM1 vinden die ik leuk vond voor een normale prijs. (Ik ga niet meer dan 200 euro ervoor neerleggen haha)
Ze heten ‘Air Max 1 Premium River Rock/White’ en ik heb ze in 2017 gekocht, ze zijn echt heel leuk! Maar ik kan ze op internet nergens meer vinden helaas…
Ik zou voor oranje gaan
Ik wil se ook allebei. Kan echt moeilijk kiezen. Op dit moment heb ik alleen maroon
Nee ik vind het eigenlijk ook bizar, 500 voor 2 paar. Ik had die maroon gekocht met het idee kan ik ruilen voor monarch of aqua. Beetje jammer dat iedereen en z’n moeder inmiddels de maroon heeft en er dus weinig te ruilen valt
Ik heb wel gister m’n bod op stockx op de monarch verhoogd. Maar zit nog steeds onder lowest ask
Ik had dus niet moeten googlen dat er oranje bestaan. Gelukkig heb ik het geld er niet voor.
Ik wil die blauwe Patta ook zo graag hè, maar ik moet m’n bod steeds verder omhoog zetten bij StockX lijkt wel
Ik zag op vinted de nike air max 90 bacon in mijn maat, nieuw. Maar voor wel echt een (te) hoge prijs. Maar zou die ook nog wel graag willen. En ik zie ze op sommige site’s nog wel staan maar alleen grote maten
Omg ik dacht dat deze pas later kwamen maar blijkbaar deze week! En alleen bij Patta zelf zo te zien, dus niet via Snkrs