(Show je) schoenentopic

Deze vrijdag bij patta en volgende week wrs op snkrs. Die andere 3 kwamen ook een week later op snkrs

Ooh dat zou top zijn! Ik zie ze nl. nog niet staan op snkrs en ik dacht dat dat bij die anderen wel was… Naja afwachten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Denk dat dit het beste topic is maar: gebruiken jullie van die sneaker caps tegen het creasen? Zo ja bevalt het en waar gekocht?

Ik gebruik het niet, vind het onzin want schoenen moeten gedragen worden en voeten moeten kunnen afwikkelen.

Maar ik zag het hier: Anti-crease sneaker protector shield - ✅ Online bij Outsole

Re: Patta Raffle: helaas geen mail van Patta dus ik denk dat ik niet gewonnen heb :slightly_frowning_face:

@oliverqueen en wie ze ook wil

Volgens sneakerjagers komen ze straks om 12.00 op SNKRS

Ja hoorrrr shit ik zie dit nu pas. Waarom hebben ze dit niet eerder aangekondigd :sob: Ik heb elke dag gekeken op de app en ik kijk één ochtend niet en het is al gebeurd. :pensive: Het jammerlijke vind ik ook dat ik ze oprecht wilde dragen en niet voor het dubbele wil verkopen zoals heel veel mensen.

2 likes

@oliverqueen nou het ging ook echt bizar. Eerst stond op de sneakerjagers app dat ze om 12 zouden komen. Toen was er niks om 12. Gingen er op fb allemaal verhalen dat mensen naaf Nike hadden gebeld en de klantenservice zei nee ze komen vandaag niet ivm leveringsproblemen. En sneakerjagers een post op insta dat ze toch niet om 12 kwamen en dat zij ook niet wisten wanneer ze wel zoude komen. En toen bleek opeens dat ze om 13.00 kwamen :triumph:

Dus deze release was wat mij betreft echt de allerkutste van de pack. Haat Nike.

Wel nice dat jij er zo blij mee bent! Wat voor materiaal is die wave aan de voorkant? Het lijkt op sommige foto’s satijn achtig en op andere lak?

En welke 90’s leopard bedoel je?

Als ik had geweten dat deze bestonden:

Dan had ik ze gekocht :’(

2 likes

Ohja die had ik wel gezien. maar wist niet dat die maandag komen! Ik wilde eigenlijk geen 90s meer kopen, vind de 1 toch wel mooier, maar deze ga ik denk ik ook wel proberen.

Die witte waves zijn heel mooi idd! Maar ik denk dat die echt niet voor ons gaan komen. Die heeft alleen die eigenaar van patta, als eerbetoon aan zijn zoon (afgelopen zomer verongelukt)

1 like

All time favorites (ondertussen al wat meer afgetrapt)

10 likes

Zijn wel golfschoenen zag ik

1 like

Omg I need. Wat fantastisch extra

2 likes

Zijn die heel anders dan de normale sneakers?

4 likes

Hebben een andere zool. Met een soort kleine pinnetjes. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, dus geen idee of het lekker loopt.

Ik sla ze iig allebei over morgen. Zowel de 90s als de ones

3 likes

Ik zag een paar foto’s langskomen. Dit zijn een paar verschillen met gewone AM1. Voor de rest volgens mij vrijwel hetzelfde

3 likes

De puntjes vind ik erg hard, waardoor het wel anders loopt. Een beetje zoals een voetbalschoen. Ik heb ze daarom teruggestuurd, maar van de buitenkant zie je idd niet dat het golfschoenen zijn

2 likes

Ik vind ze heel leuk maar twijfel nog een beetje. De classic komen deze week binnen, die zijn wat langer dus warmer.

9 likes

Waar is je broek van? Ziet er lang uit, klopt dat? Joggingsbroeken zijn bij mij altijd te kort.

Hij is niet super lang wellicht wel wat langer dan je gewend bent, het is een herenmodel van H&M. Ik ben 1.68 en draag maat xs hiervan, vorige week gekocht:

1 like

Dit zijn ook golfschoenen toch? Die zool is niet per se fijn voor normaal gebruik.

Ik vind ze prachtig maar m’n vriend vindt ze afgrijselijk. Hij vond m’n fuchsia golfschoenen al heftig :joy: