(Show je) schoenentopic

Die onderste zijn intrigerend. Ik vind de kleuren los niet mooi maar bij elkaar werkt het heel goed of zo.

2 likes

Het doet mij denken aan Amerikaanse badkamers en keukens uit de jaren 50.

Moeten die laatste nog droppen? :blush:

1 like

Ze heten dus Nike Air Max BW ‘Light Stone’ en nu zag ik allemaal leukerds in dierenprint:

Nike Air Max 90 G NRG ‘Leopard’
Nike Air Max 1 G NRG ‘Tiger’
Nike WMNS Air Max 90 ‘Orange Leopard’

6 likes

Die bovenste 2 zijn golfschoenen. Daar gaat het een paar posts hierboven ook over, dat dat niet lekker loopt.

Die onderste zijn ook leuk idd! En ik vind die BW ook mooi, maar ga ze sowieso niet kopen :relaxed:

Ik heb m’n waves vandaag binnen gekregen. Vanavond ff inspuiten, dan veteren en dan DRAGEN (wel met mooi weer natuurlijk)

4 likes

Ja die aqua wil ik ook nog haha maar niet voor 310. Ik denk dat ik ze wel besteld heb waar jij ze zag. Want die had ook de aqua voor 310 staan. Ik volg ze al een tijdje op stockX maar daar worden ze ook alleen maar duurder. Ik had gehoopt dat ze na kerst wat zouden zakken, omdat dan niemand meer cadeaus voor iemand anders zoekt. Maar helaas.

Ik zag ook dat die crepes weer komen idd. Maar verwacht geen animals. Wat @kali zegt, die zijn paar jaar geleden nog geretro’d.

@kali mijn outfits zijn niet zo bijzonder hoor haha

2 likes

Pff ja ik hoop echt dat er veel AM1’s komen. Mis ze echt haha

2 likes

Ik wilde deze zo graag voor mezelf, maar heb zelf niet gewonnen. Alleen in maat 31 voor de kinderen :sweat_smile::weary:

4 likes

Vaak 38,5 maar soms ook wel eens 40

4 likes

Ik zag net deze Adidasjes en ik vind ze leuk :open_mouth:

Het model heet Astir.

8 likes

Ja ik vind deze ook mooier! Hoop voor je dat ze vanaf 38,5 komen dan en niet vanaf 40. Wel komen posten he, als het gelukt is!

1 like

Deze foto kwam voorbij op IG en nu wil ik dat rechter paar New Balance en die zijn tyfusduur overal :sob:

5 likes

Lopen ze een beetje chill, New Balance? Mocht ik zo gek zijn om het toch te overwegen als ik eens geld over heb :joy:

Kan iemand hier misschien adhv dit plaatje zien welke schoenen dit zijn in het midden? Is een slechte kwaliteit screenshot uit WIDM :sweat_smile:

afbeelding

3 likes

Nike air spiridon is t model

2 likes

Ohja ik denk idd dat het deze zijn!

Ik heb vandaag mocassins gekocht haha dacht dan kan ik ook een keer een outfit netjes maken met m’n schoenen.
Maandag wil ik proberen of ik panda dunk high kan kopen. Als ik het niet vergeet :sweat_smile:

2 likes

Thanks!! Ook @Luipaard
Zien er iets hysterischer uit dan ik dacht :grin: Vond ze haar heel goed staan

2 likes

Zalando heeft een onderdeel met allemaal wide fit schoenen, ook van andere merken. Ik bestel daar vaker instappers of gympen, wie weet staat er nog wat leuks tussen voor je.

2 likes

Deze?

Ze doen me een beetje denken aan skateschoenen van Etnies van vroeger.

2 likes

Omg doe in spoiler :sob::sob::sob:

3 likes

Ik had zo’n Levi’s 501 90’s gekocht dus leek me de perfecte combinatie. Dan maar dragen met de sneakers die ik heb :weary: