(Show je) schoenentopic

Oke, vraag van een leek: Ik heb een paar sneakers van Karl Kani op het oog. Is dit wat? Ik ken het hele merk niet (nogmaals: leek). Kwaliteit oke en loop ik als >25-jarige niet voor schut of wat dan ook? Normaal ga ik gewoon automatisch voor Nike of Converse want vertrouwd

3 likes

Ja vanaf morgen air max month!

@Zelie Karl Kani is/was een merk dat in de rap/hiphop scene veel gedragen wordt. Of je voor lul loopt bepaal je zelf. Als je het mooi vindt en je vindt dat het goed staat, loop je niet voor lul. Boeiend wat andere mensen vinden. Kwaliteit ben ik niet mee bekend, want ik heb er zelf nog nooit iets van gehad

4 likes

Deze vind ik wel heel erg ‘mij’.

3 likes

Ja die vind ik ook heel erg ‘jou’ voor zover ik je kan inschatten. Ik vind ze ook leuk, zou ze wel willen.

Maar die kan je sowieso alleen kopen door in te schrijven voor 1 miljoen raffles en dan nog steeds mega veel geluk. Dus waarschijnlijk alleen resell

@kali morgen 9.00 de release van die BW persian violet!

3 likes

Ohh die zag ik later op de dag nog gerestocked in een paar maatjes. Volg je thesolewomens op insta? Die tippen dat vaak. Is wel een brits account, dus soms is t op een site die niet naar NL verzendt.

3 likes

Voor anderen die de persians willen, op asphaltgold zijn er ook nog veel in stock!

Ik heb ook voor t eerst een raffle gewonnen :sob: yeezy 500 blush

6 likes

Meid, ik zit iedere dag het internet af te speuren. Maar ik durf Vestiaire en Vinted niet zo goed aan. Totaal geen verstand van neppers en hoe te spotten.

1 like

Via vinted moet je ook echt uitkijken voor scammers. Als iemand nog geen reviews heeft schijnt het al niet te vetrouwen te zijn. Ook al zijn/lijken de schoenen op de foto wel echt.

1 like

Ik zag net deze op de website van Nike. Gelukkig al uitverkocht in mijn maat. :grinning:

4 likes

Ik vind het best grappig dat zowat ieder designermerk dit voorjaar/zomer een schoen in de collectie heeft zitten die erg sk8erboi doet aandoen naast die eerdere New Balance schoenen:

Valt me nog tegen dat Balenciaga nog niet zoiets heeft uitgebracht met 5000606 x het logo erop.

2 likes

Ik zag ze op fb langskomen en dacht nog aan jou!

2 likes

Voorlopig even geen airmaxen er meer bij. Hooguit nog 1 paar dit jaar maar dan moeten ze net zo geweldig zijn als de panterprint of patchwork Nikes. :stuck_out_tongue:

1 like

Zou het gaan lukken vandaag? :joy:

5 likes

Bij mij is het zowaar gelukt met die La ville lumiere. Nouja eigenlijk niet bij mezelf, maar mijn man. Geluk dat ze niet in zijn maat op SNKRS staan. Nu moest ie voor mij. Anders zou hij ze wrs wel hebben en ik niet.

Jij ook succesvol?

3 likes

Nou ik blijf bij snkrs hangen op ‘in behandeling’ nu echt al bijna een half uur. Maar het geld is wel afgeschreven :sweat_smile:
En ik heb ook een mailtje dus ik denk het wel?!

4 likes

Ja ik denk als je een bevestiging hebt dat je goed zit :partying_face:

2 likes

Ja ik denk het ook wel! Alleen het befaamde ‘got em’ scherm gemist :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je schoenen verstuurd worden als je ingeloot bent bij een raffle van asphaltgold? Duurt echt lang :pleading_face:

2 likes

Tandenborstel? Of bedoel je schoonmaakspul? Ossegalzeep?

1 like