DeMellier of Poléne?
Ik vind die van Sezane echt mooi, zag die een tijd geleden ook. Ik hou echt van dat soort leer. Hij heeft wel een ritsvak, is zo te zien juist helemaal afsluitbaar! Ik vind dat echt fijn, snap ook niet dat zulk soort tassen vaak geen enkel vakje met rits hebben. Iedereen heeft toch wel dingen bij zich die ze liever in een afgesloten vak bewaren.
Maar ik ga met het ov en moet nog een stuk lopen naar werk, dan vind ik een schoudertas helaas toch te zwaar met laptop. Zo jammer, vind schoudertassen vaak wel echt mooier dan rugzakken, en handiger dat je ook makkelijk iets eruit kunt pakken zonder hem af te moeten doen zoals bij een rugzak.
Maar bij deze tas staat ook “Wij raden u aan dit materiaal zeer regelmatig te impregneren om het tegen water en vlekken te beschermen en het niet in de regen te dragen”. En dan denk ik, tja. Niet in de regen dragen, in Nederland. Dan kan ik hem de helft van de tijd al niet gebruiken.
Ik heb deze
Echt een top tas
Ik ben op zoek naar een nieuwe tas geschikt voor werk, ik wilde heel graag iets van een crossbody schoudertas maar ben al een jaar op zoek zonder succes. Er moet een laptop inpassen en wat boeken etc.
Ik vind het belangrijk dat zo’n tas die ik elke dag gebruik niet zelf al heel erg zwaar is (dus dat is met leer al snel wel zo helaas). Nu denk ik erover toch gewoon een andere rugtas te kopen (heb nu die north face borealis en ik haat het hahaha omdat ie en fucking zwaar is en omdat letterlijk íedereen er mee loopt en het al m’n outfits verneukt). Ik overweeg nu al een tijdje deze carhartt kickflip
Hebben jullie nog andere suggesties? Ik vind al die “volwassen” werkrugtassen echt heel lelijk en suf
Ik gebruik een susan bijl 24/7 tas. Past alles in
Aanvulling op @Sambuca Susan Bijl heeft ook een fijne rugtas die volgens mij aan jouw wensen voldoet. Vind hem zelf heel leuk: niet suf naar ook niet meteen middelbare school / Bever vibes. Gebruik m zelf ook voor werk.
Dit is een fijne crossbody, past een laptop (met bijv losse sleeve) in:
Qua rugzak ben ik heel tevreden over deze: https://www.fjallraven.com/nl/nl-nl/tassen-uitrusting/rugzakken-en-tassen/rugzakken-voor-dagelijks-gebruik/ulvo-23/
Ik heb een samsonite tas, het model wat ik heb verkopen ze niet meer maar deze lijkt erop. Heb hem nu een jaar en ziet er nog als nieuw uit. En veel vakjes ook.
Heeft iemand een Kapten&Son rugzak? Zijn die echt sterk/stevig en blijven ze na langer gebruik ook goed? Ik heb geen zin in elk jaar of elke 2 jaar een nieuwe moeten kopen en ik wil iets wat ik wel mooi vind itt m’n huidige collectie eastpak.
Past hier een laptop, wat stapeltjes papier en een lunchbox en drinkbeker, en wat extra prulletjes in?
Of heeft iemand tips voor een schoudertas waar dit allemaal in past?
Ik zie veel schoudertassen die vrij smal zijn dus dan moet ik weer een aparte eettas meenemen.
Ik heb een schoudertas en een klein tasje en vind die beide qua inhoud helemaal fijn, maar (misschien ligt het aan mij) ik vind die tassen zo snel vies worden en krijg ze moeilijk weer mooi schoon. Zowel de zwarte als de beige.
Als je een vrij platte lunchbox hebt denk ik wel, maar een reguliere verwacht ik van niet. De rest zal wel passen, mijn tas heeft 2 grote vakken en deze 1 grote.
Ik heb standaard 2 notitieblokjes bij, een iPad met een dikke hoes, mijn laptop en inderdaad een stapeltje papieren, pennen en dingen als portomonnee, medicijnen, lipbalsem, handcrème geurtje etc. En mijn doppler fles past ook net als ik mijn best doe, maar laat ook vaak een rits open en leg mijn fles dan erboven op.
Ik heb hem zo’n 9 maanden (de bergen pro) en de schouderband begint op 1 kant los te komen, dus ik moet nog even kijken of dat onder de garantie valt (mag hopen van wel).
Genoeg mensen lopen er lang mee rond, maar mijn Eastpak van de middelbare school doet het beter ![]()
Een vriendin heeft/had er 1 en heeft ze denk ik een jaar oid gebruikt voor ie stuk ging. Zou er van wegblijven
Bedankt voor jullie ervaringen! Heel jammer maar dan moet ik nog even doorzoeken
Ik had een Lund Pro, bijna 2 jaar lang 2-3 dagen in de week gebruikt en een paar keer op vakantie. Hield het prima vol maar na net iets minder dan 2 jaar ging de rits kapot. Viel gelukkig onder de garantie dus heb wel een nieuwe gekregen!
Ik heb de mijne 3 jaar en gebruik het 2x per week voor kantoordagen. Bij mij is niks kapot en ziet alles er juist goed uit.
Ik heb na een hele lange zoektocht deze tas gekocht Lauren Ralph Lauren Tanner Shopper Tas Leer 36 cm black | Bagage24.nl
Alles past er in, mijn laptop, evt iPad, kabels, dunne broodtrommel, waterfles, a5 schrift en mini toilettasje met troepjes. Heel erg blij mee
Ik heb de Lund Pro nu 2 jaar en ben wel tevreden hoor! Tot nu toe blijft ie stevig. Hij heeft wel beschadigen maar mijn kat krabt er wel eens aan want het is haar favoriete mand (
) maar dat ligt dus meer aan haar dan aan de tas
Ik vind het zo jammer dat het een graaitas is: amper vakjes en vooraan dat vak sluit met een magneetje maar ik wil ook bij wijze van spreken mijn tas op zijn kop kunnen houden zonder dat ik bang moet zijn dat er iets uit valt.
Ik check hem nu op internet maar hij lijkt nu meer binnenvakjes te hebben dan een versie van 7 jaar terug dus misschien is er iets veranderd in de loop van de tijd, zou kunnen!