Show je werktas

Ik ben zopas bij mijn nieuwe baan begonnen en moet blijkbaar elke dag mijn laptop (14 inch) mee naar huis nemen. Nu heb ik voorlopig deze rugzak:

Maar ik ben op zoek naar een iets stijlvollere, maar ook handige werktas die geen fortuin kost.

Dus: show je werktas (of geef me tips als je die hebt) :grin:

3 likes

Ik hou dit topic ook even in de gaten, want dit is momenteel mijn tas en ik kan maar de helft van wat ik nodig heb meenemen naar werk. Oeps.

Ik kan alleen in de zomer echt geen rugtas, want ik krijg daar te erg een zweetrug van. Dus ben nog op zoek naar een goede schoudertas.

3 likes

Merk: Matt & Nat
Model: Brave

M’n MacBook air past erin. Zelfs met sleeve. Maar die neem ik nooit mee naar m’n werk, is niet nodig.

12 likes

Ik heb er twee:


Van Liebeskind


Van Royal Republiq.

Allebei vrij duur maar wel redelijk tijdloos. De rugzak gaat ook mee op al mijn vluchten.

6 likes


Ik heb deze, is een nepleren tas van pepe jeans maar ik ben er niet zo tevreden over. Tas bestaat uit 3 grote vakken, middelste vak is afsluitbaar met een rits maar het irritante is dat dit middelste vak aan de onderkant niet is vastgenaaid in de tas. Hierdoor kan alles wat er in de 2 andere vakken zit, onder dit middelvak doorschuiven door de hele tas zegmaar. Vage uitleg maar het is superiritant. Ik hou dit topic even in gaten of ik hier betere alternatieven zie. :stuck_out_tongue:
Ik ben er over aan het nadenken om een paperbag van myomy aan te schaffen. Is er hier iemand die zo’n tas heeft? :slight_smile:

1 like

Ooh ik vind deze zo mooi :heart_eyes:

Ik heb deze:


Maar wil denk ik ook nog een tas die wat klassieker is

2 likes

Sorry, ik werk voornamelijk in stijl. Maar als ik een laptop oid mee moet nemen:

5 likes

Ik heb deze in het zwart, de mini!

Waar is die roze tas van? Die jij in het zwart hebt.

1 like

Ik heb een blauwe eastpak. Ik hoef geen laptop mee te nemen, maar het past wel als het moet.

1 like

van Denise Roobol!

2 likes

Thanks!

1 like

Nog een vraag, stop jij er wel eens je laptop in? En blijft het leer dan mooi? Past er (als je laptop erin zit) nog een flesje drinken en wat te eten bij?

1 like

Ik heb deze

3 likes

Ik heb ook de mini! Die gewone is echt veeeel te lang voor mij :joy: die komt onder mn kont denk ik

2 likes

Ik heb een macbook air (met case) en die zit er goed in. Het ‘leer’ (vegan) blijft ook mooi! Ik moet zeggen dat platte dingen er makkelijk in gaan zoals je laptop en papier. Maar als je al een wat groter water flesje mee wilt nemen wordt het lastig omdat die tas gewoon vrij plat is.

2 likes

Myomy Paperbag met rits!

7 likes

@ellegirltalk bracht me hier. Ik heb 3 verschillende tassen die ik allemaal weleens gebruik voor werk, en ik ga ze nu aan jullie showen

De eerste is een rugtas, ik heb deze al iets van 6 jaar en kan geen plaatje meer ervan vinden maar lijkt op deze maar dan met een patroontje erop

5 likes

De tweede is een iets meer ‘fancy’ tas en dat is deze:

Eerlijk, hij ziet er fancy uit, vind deze super mooi, maar in werkelijkheid vind ik het hengsel net te kort waardoor ik deze niet makkelijk zo over de schouder kan dragen. Er zit een plankje onderin waardoor het rechtop blijft staan (handig), maar als je deze tilt duwt dit plankje in je zij. Daarnaast zit er wel een rits in maar deze is het net niet en gebruik ik dus ook niet waardoor iedereen altijd mijn tas in kan kijken.

3 likes

Mijn 3e en absoluut meest favoriete tas en aanrader voor werk is deze:

Fijn in gebruik, handige vakken, groot maar niet te groot. Draagt makkelijk en ziet er super mooi uit.

(Terwijl ik dit plaatje op Google zocht zag ik de verschillende kleuren die ze hebben en wil deze nu ook in andere kleuren hebben…)

4 likes