Ja dat is inderdaad handig (en robuust)
Ik ben net trouwens door een enorme plensbui gelopen en alles binnen de tas was nog droog
Goed om te horen, heb er echt zin in om m in gebruik te nemen
Ik heb best veel tassen besteld maar vond op allemaal wat aan te merken.
Deze van New rebels past mân 14 inch laptop net in, evt mân drinkfles aan de zijkant en doordat de ritsen ver open kunnen kan je ten minste zien wat er allemaal in de tas zit.
Zo, deze ziet er inderdaad ook handig uit! Ik ben deze toen helemaal niet tegengekomen.
Ik ben al tijden op zoek naar een nieuwe rugtas voor op week, maar ik kom er maar niet uit.
Voor mijn gevoel heb ik alle bekende merken wel bekeken (kapten en son, rains, north face, enz), maar misschien heeft iemand nog een gouden tip?
Ik ben zelf erg tevreden over de rugzak van Uniqlo. Hij heet functionele rugzak
Ik heb een zwarte Cabaia gekocht, past echt veel in en is net als de Kanken voorzien van een bovenhengsel.
Ik heb van dit merk een rugzak:
Zeker de zwarte tassen zien er niet te studentikoos uit.
Niet het goedkoopste merk, maar gaan wel even mee. Ik heb mijne ondertussen 4 jaar en nog steeds tevreden van.
Zelf heb ik er eentje uit de koopjeshoek aan -30% ofzo en daarmee vond ik hem best betaalbaar.
Ik kijk ook al langer naar eentje van Cabaia, hoe vind je de kwaliteit verder?
Ik heb 'm een week meegenomen op vakantie en ik had er heel veel ingestopt. Hij is echt heel stevig en ruim, dus dat is top. Verder nog niet veel gebruikt omdat ik nu tijdelijk thuis werk. Maar tot nu toe een goede indruk en de kwaliteit is naar mijn idee hetzelfde als Fjallraven. Daar had ik eerst een rugtas van, dus daar vergelijk ik nu alles mee.
Ik heb een cabaia, niet als werktas maar gebruik hem altijd voor mn kind dus stouw hem altijd ramvol en ik ben echt verbaasd over de kwaliteit, positief!
Door het leren onderstuk kun je hem ook overal wegzetten want dan maak je zo schoon. Echt fijn in gebruik.
Heb je bij Kapten&son ook de Bergen pro bekeken? Die is net een slag groter dan de gewone bergen en hij heeft alles van jouw lijstje.
Ik droeg ook eerst een Fjallraven Kanken en ik herken het studentikoze wat je benoemt, dat vond ik ook niet meer passend. Met de Bergen heb ik dat gevoel helemaal niet.
Bij bijv Zalando of Asos zoeken op rugtas maar dan bij Heren ipv Dames. Dan krijg je ook een ander aanbod te zien.
Wow dank voor de reacties allemaal!! Ik dacht dat ik alles wel gezien had, maar blijkbaar toch niet. Ga er morgenavond weer een avondje voor zitten haha