Show je werktas

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord! Jammer dat een flesje niet echt past, maar ik ben verliefd op die roze dus ik denk dat hij er toch wel komt :joy:

3 likes

Haha ja hij is wel echt mooi! En die roze is nu flink in de sale!

2 likes

Daarom! Anders had ik hem te duur gevonden denk ik :joy:

2 likes

De Rhea van Michael Kors die iedereen en zijn moeder heeft maar wel handig is.

Deze van Rebecca Minkoff (Julian) en nog een andere

44

Deze en nog een andere van liebeskind.

En verder nog een eastpak en een Fjällräven.

2 likes

Ik heb een vrij grote laptop die niet in veel tassen past dus ik heb nu een rugzak met een groot laptop vak. Naast dat hij inmiddels vrij oud is ben ik hem ook wel zat, zou wel wat stijlvollers willen maar ik vind het lastig om iets moois te vinden waar m’n laptop in kan.

2 likes


Deze soms, maar eigenlijk vind ik m meestal te klein voor alle zooi die ik meesleep (vooral qua eten/drinken)

Dus 9 vd 10 keer gewoon deze:

2 likes


Normaal gezien is zoiets echt niet mijn stijl, ik hou van zwarte tassen, maar ik zag deze in de winkel en was instant verliefd. Handig, alles kan erin, stevig, ideaal!

3 likes

Ik heb ook een van Royal Republiq! Lijkt op deze, maar dan groter formaat (de exacte vind ik niet meteen terug, het is een oud model):

Ondertussen bijna 4 jaar en ben er nog steeds superblij mee.

3 likes

Ik heb een longchamp de pliage. Past m’n computer en heel veel andere zooi in.

3 likes

Ik heb een laptoptas van Burkely. Bevalt heel goed. Mijn eigen laptop is wel zwaar, eigenlijk te zwaar om aan een schouder te dragen. Maar de Macbook van mijn werk ging prima.

2 likes

Ik heb sinds de aankoop van de tas nog niet weer gewerkt, maar deze neem ik dan mee. Is tevens mijn boodschappentas, verzorgingstas voor dochter en van alles en nog wat tas :wink:

3 likes

image
Van Kapten & Son. Lekker ruim, plek voor de laptop en een voorvakje :smile:

6 likes

Ook deze! De Fabi van Matt&Natt

5 likes


Ik gebruik deze voor stage/studie. Het is de Nova mid volume van Herschel.

2 likes

Ik heb deze van Fossil en ben er echt mega blij mee. Er past vanalles in, maar is niet te groot of lomp. In het grote vak zit nog een apart vakje voor de laptop, heb zelf 14”, maar een 15” zou ook moeten passen.

In de rest van het grote vak heb ik altijd een notitieblok, ipad en mijn agenda zitten. En nog best wat ruimte voor meer.

Had er echt een hele zoektocht van gemaakt om zo een tas te vinden, maar de enige die ik mooi vond was echt 800 euro ofzo. De rest vond ik te mannelijk of te lomp. Toen kwamen we echt 10 min voordat de winkels sloten deze tegen, en ook nog in de sale. Volgens mij had ik toen 60 of 70 euro voor betaald.

3 likes

Ik heb ook de zwarte Brave van Matt & Natt die ergens bovenaan al genoemd is. Heel blij mee, vooral dat er genoeg ruimte is voor lunch en 100 snacks. Hij past overal bij en wordt niet klam op de rug. Nadeel: rits gaat stroef langs de hoekjes. Ff snel met 1 hand iets pakken gaat altijd klunzig.

Ik heb momenteel deze tas. Hij is heel fijn, maar ik ben aan het overwegen om een mooie rugzak aan te schaffen, omdat dat toch wel beter is voor mijn schouders.

Deze:

Ik sleep altijd teveel zooi mee op m’n werk, dus eigenlijk niet handig dat ik zo’n grote tas heb, maar als ik van gebouw naar gebouw moet fietsen is het wel weer chill dat ik al m’n boeken mee kan nemen.

2 likes

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe werktas en doe hier veel inspiratie op :biggrin:
Welke van deze drie zouden jullie kiezen?
1.

2.


3.

  • 1 (Royal Republiq Empress)
  • 2 (Royal Republiq Mel)
  • 3 (O My Bag Olivia)

0 stemmers

Deze onlangs gekocht voor werk, wilde graag een leren rugtas maar voor de meeste vond ik mezelf te klein/smal, zo’n brugpiepergevoel… dus het was een zoektocht maar ben blij! Al past er niets super veel in.

2 likes