Show je werktas

Ik heb deze van Sandqvist (er past een 13" laptop in), maar gebruik hem eigenlijk voor alles :+1:t3:

3 likes

Ik heb deze tas. Heb nog nooit zo’n dure tas gekocht, maar ben er ontzettend gelukkig mee!

Edit: het is de BURKELY Antique Avery laptop tas

2 likes

Deze van Matt & Nat.

3 likes

Woooow wat hebben jullie mooie tassen allemaal! Ben mijn zoektocht volop verder aan het zetten, maar jullie inspireren me wel :grinning: Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor een (mooie) rugzak wil gaan en niet voor een schoudertas, aangezien ik snel last krijg van mijn schouders/nek.

Ik heb er met een beetje kaarsvet (gewoon een waxinelichtje kan ook) eroverheen gewreven en daarna gingen de ritsen echt veel soepeler! Misschien een tip voor jou :slightly_smiling_face:

1 like

Een of andere Primark tas waar ik veel te veel zooi in pleur. Heb namelijk niet veel nodig op werk, vreten en een pen. Maar mijn tas zit altijd echt te vol.

2 likes

Thanks, al geprobeerd maar hielp niet echt met de hoekjes.

1 like

Awh, balen zeg :disappointed:

Ik heb een laptoptas van Burkely. Hij is alleen vrij groot en lomp, maar dit was een van de weinige waar mijn laptop in paste

1 like


Ik gebruik deze van Fabienne Chapot. Neutraal, netjes en past een hoop zooi in.
Voor ik deze kocht had ik nog nooit van het merk gehoord, ik zocht gewoon hetzelfde model als dat ik hiervoor had. Toen ik 'm eenmaal had, kwam ik het overal tegen. Ik heb wel ogenblikkelijk het hartje eraf gehaald :slight_smile:.

2 likes

M’n Furla baby. Stacy met studs. Past geen drol in eigenlijk, A5 gaat net maar je moet m niet te vol proppen, daar wordt het niet mooier van. Maar ik hoef toch geen laptop mee te nemen en maar incidenteel boeken ofzo en dan stop ik dat in een stoffen tasje. Hier past mn portemonnee, telefoon, eten enzo allemaal in, helemaal prima.

2 likes

Ik heb ook de matt & nat brave en deze van asos (heren afdeling)

Als je een rugzak wil met (veel) vakjes zou ik echt bij de heren afdeling zoeken. Die damestassen zijn zo niet praktisch ingedeeld en ik houd van vakjes

4 likes

Ik heb een duffybag, heel blij mee, heel groot wel.

8 van de 10 x deze:

Als ik eens wat netter moet deze in het donkerblauw (rebecca minkoff bowery tote):

En als ik eens wat minder mee hoef te slepen mijn vintage donkergroene tas, die wel wat wegheeft van deze die ik van google heb geplukt, maar dan veel mooier natuurlijk (het is al te donker en ik ben ook te lui om een eigen foto te maken)

3 likes

Is deze ook groot genoeg om een salade/lunchbox mee te nemen?

Ik quote mezelf maar even maar het is toch de O My Bag Olivia geworden omdat ik daar al driekwart jaar op zit te kwijlen en die ineens in de aanbieding was tijdens hun sample sale :heart_eyes:

Heel mooi en stevig, wel zwaarder dan mijn andere (crappy kwaliteit) tassen die ik tot nu toe had maar dat is juist een goed teken denk ik dan. Er pas heel veel in: ik neem altijd een notitieboekje, een toilettas, sleutels, gsm, portefeuille, oplader, lunchbox en eventueel flesje water mee, en vaak ook nog mijn hoofdtelefoon in de beschermcase (vrij groot). Dat past allemaal makkelijk.

3 likes

Ik ben op zoek naar een betaalbare shopper met een laptopvak in… Maar dat is toch moeilijk te vinden. Ik vind zo’n rechthoekige tas voor laptop zo lomp en irritant om mee te fietsen. Iemand tips?

1 like

Ik gebruik een longchamps tas en de laptop in een neopreen sleeve. Vind ik veel flexibeler dan een tas met laptop vaak. Is dat misschien iets?

2 likes

(Lijkt wel of ik door haar wordt sponser. Is helaas niet zo).
Maar bij deze zit ook zo’n lang hengsel wat me handig lijkt op de fiets! Dan kan je hem crossbody dragen

2 likes

Beetje laat antwoord, maar YES hier passen minstens 3 flinke lunchboxen in ;-). Plus nog een vest, make-up en een laptop.

2 likes