Show je winterjas

Een topic om je (nieuwe) winterjas te showen.
Ik ben nog op zoek naar een mooie zwarte/donkerblauwe mantel en een echt dikke gewatteerde winterjas.

Ik heb laatst deze jas gekocht:

image

10 likes

7 likes

En nog een gewatteerde simpele van de Zara, maar kon daar geen foto van vinden.

3 likes

19 likes

En een korte zwart wit gestreepte nepbontjas, van een kledingswap, zonder label, en te lui om een foto te maken, dus geen plaatje

4 likes


Kan even niet de URL kopiëren, maar deze van Tom Tailor. Een mantel zonder ceintuur is nog best lastig te vinden.

4 likes

image


Deze heb ik vorig jaar half de winter gekocht dus ga ik nog wat verder dragen maar wil nog wel een andere er bij.

5 likes


Deze, gekocht in 2015 maar kan nog zeker een jaar mee :slight_smile:

12 likes

Nieuwste telg van de winterjassenfamilie

8 likes

Deze twee weken geleden gekocht bij de Monki!

8 likes

Voor het eerst een winterjas met een kleurtje. Vind het nog steeds wel wat spannend… :sweat_smile: Maar wilde eens iets anders dan zwart.
Jas is van Miss Etam.

11 likes

Love de kleurige jassen die hier langskomen! Ik heb oa deze (plaatjes ff van willekeurige webshop en pinterest getrokken):


Groene jas van Minimum. En ik ben niet zo lang, dus komt bij mij tot mn knie.


Oranje jas van Mango.

15 likes

Thanks! :blush:

Ziet er comfy uit! Waar is deze van?

Deze bekende van H&M Kenzo is verder de enige andere jas die ik bezit en makkelijk te googlen is. :slight_smile:

2 likes

Heb je deze echt of alleen vanwege je avatar? :grin:
(Ik vind hem geweldig trouwens! De jas…niet krekko)

1 like

Wow ik vind deze jassen er allemaal nog best dun en koud uit zien! Ze zijn wel heel leuk.

16 likes

Ik zoek al jaren een warme, getailleerde (groene), niet meterslange mantel, maar die lijkt echt onvindbaar. Als ik de jassen in dit topic zie ben ik bang dat ik deze winter wéér in mijn hobbezak over straat moet :cry: Ik zie best veel mooie jassen, maar waarom zijn ze zo vormloos?? Ook in de winter train ik me suf, dus ik wil mijn lichaam niet verstoppen :woman_shrugging:

2 likes

Deze van de Sissy Boy. Ooit vrij goedkoop met de sale gekocht. Laatst er weer nieuwe knopen op gezet dus hij kan er weer een tijdje tegen aan. Dit wordt de derde winter dat ik hem ga dragen. Ben er nog steeds heel blij mee en heb al een hoop complimenten gehad ook. Draag er een mosterdgele sjaal bij.

21 likes