Show je winterjas

Mooi! Is ie warm genoeg ook?

1 like

Prachtig! Zoiets zoek ik ook

1 like

Jaaa, heerlijk warm!

ik heb deze echt. Monki

1 like


Mijn lievelingsjas, heb hem sinds 2015 en ik kijk ernaar uit om hem deze winter weer te dragen.

En dan nog een zwarte mantel met knopen en kraag die helemaal toe kan, voor als ik 's ochtends in de kou moet fietsen.

9 likes

Oh vind deze jas heel mooi maar twijfel of ik er niet te kort voor ben. Hoe lang ben jij als ik vragen mag?

Hahaha, dat trainen is geen vereiste voor een getailleerde jas! Volgens mij staat het iedereen beter dan zo’n rechte lap stof.

Wat goed dat je er zelf één gaat maken! Creatief. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

Mijn jas is nog in de maak, haha. Mijn moeder maakt deze voor me, van een donkergrijze gekookte wol.

8 likes

Eeeiinnddelijk iemand die het zegt, halleluja. Waarom zit nergens een model in inderdaad?! Ik wil ook graag een getailleerde blazer, nergens meer te vinden tegenwoordig. Het is alleen maar dit:

Wie wordt hier nou knap van?!

6 likes

Ik heb deze… niet origineel maar ik vind hem zo mooi :no_mouth: nog steeds

1 like

Niemand. Echt, superzonde. Geen enkel lichaam verdient het om zo verstopt te worden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like


Allebei mango, ben nogal van de laagjes en heb het gauw warm dus dit zijn ook geen hele dikke/warme jassen. En een grijze faux fur jas van de New Look :smile:

4 likes

Ik ga dus wel vrij goed op de zakjas trend jongens, sorry. Ik heb o.a. deze:


Weekday


Weekday


Asos

6 likes

Deze in het donkerblauw inmiddels voor de 3e winter maar hij is voorlopig nog steeds goed. Als ze hem blijven verkopen ga ik hierna voor de zwarte denk ik :biggrin:

3 likes

En nog zo’n eeuwige Zara jas met van die goude ritsjes in zo’n soort bomber model

1 like

Foto van de site, al vallen alle mooie details helaas weg in het zwart.

van Sandro

7 likes

Goed topic dit. Ik zoek nog een nieuwe winterjas maar heb nog geen idee wat ik wil.

Ja ik ook! Ik fietste gisternacht naar huis en het was zo stervenskoud dat ik dacht ok, tijd voor een jas. Vind het heel moeilijk om er een te kiezen dit jaar.

Ja, het wordt nu echt weer kouder. Heb je nog je oude winterjas van vorig jaar? Dan kan je die nog tijdelijk aan doen. Ik wil er voor dit jaar wel wat geld voor investeren, omdat ik er dan een keer wat langer mee kan doen.

Ik heb hetzelfde als jij, ik wil wel eens een echt mooie jas die lang meegaat. Normaal heb ik een beetje een flutding van een goedkoop merk en het gaat gewoon snel stuk allemaal. Die van de vorige jaren kan ik nog wel heel even dragen maar het ziet er eigenlijk een beetje armoedig uit. Ik denk alleen dat ik de trends van deze winter gewoon niet zo mooi vind…

1 like