Show je winterjas

image

Deze van elvine (vorig jaar)

1 like

Ik zoek de perfecte zwarte lange mantel met gouden knopen. Laatst was bij zalando gekocht maar allemaal net niet mooi.

Zoiets als dit, zwart met gouden knoopjes.
Als iemand de gouden tip heeft!

Ik heh nu deze van de Zara van vorig jaar maar die begint lelijk te worden

1 like

Deze van Costes.
Was er heel blij mee, maar nu vind ik dat deze ook het mooiste open te dragen is. Dicht voel ik me echt GROOT.

Enne; deze valt oversized, leek me handig vanwege de zwangerschap.

Dit jaar 2 nieuwe jassen gekocht. Deze voor de echte koude dagen:


En voor nu deze:

En ik draag nog graag een oude bordeaux rode houtje touwtje jas.

1 like

Ik heb er 3 die ik het liefst draag. Dit is lievelings, heel donker groen en heel lang:

En nog een hele basic donkergrijze wollen jas die overal bij kan.

3 likes

Ik heb deze vorig jaar bij America Today gekocht. Mega blij mee, heel lekker warm, heb bijna geen sjaal nodig ook vanwege de hoge kraag. En hij was in de aanbieding toen dus win-win situatie.

Ik vind daarvoor zo’n jas echt perfect

1 like

Ga deze jas van Kings of Indigo kopen als er korting komt bij zalando

3 likes

Deze parka van Teym, was best duur maar ik draag hem nu al voor het derde jaar! En hij is nog steeds perfect. Er moest wel een nieuw ophanglusje aan.

4 likes

Deze heb ik ook! Echt een chille jas

Verder heb ik best veel jassen dus een greep:


Acne

ook Acne


H&m trend

Overigens allemaal van oudere collecties

3 likes

Voor nu (hij is niet zo warm dan dat hij eruit ziet)

Voor als het echt koud is:

1 like

Moooooi!

1 like

Oud topic maar ik heb een winterjas nodig maar geen idee.

Pff ik zoek al 3 jaar een getailleerde wollen zwarte mantel maar ik kan het nooit vinden :pensive:iemand tips voor een merk? Ik heb Reiss en Allsaints al bekeken en gepast. Alleen allsaints was getailleerd genoeg maar ik vond de stof weer te dun. Ik ben dun met weinig heup en elke lange jas zorgt ervoor dat ik als ik hem dicht doe, lijk op een potlood venter

Selected Femme?

1 like

Ted Baker?

1 like

Cos

1 like

Ben ook op zoek naar een mantel die wat dikker is

@hummus @Bubbless @Hola thanks voor de tips! Heb even gekeken maar vooral de scandinavische merken zijn vaak oversized ipv getailleerd :pensive: Ted Baker wel maar dan zit er weer iets op. De zoektocht gaat voort! Zat misschien meer aan franse, italiaanse of spaanse merken te denken maar ik ken niet echt merken daarvandaan

1 like

Ik heb deze jas van cos en die is aardig getailleerd. Ik ben zelf 160 en draag normaal een s, Heb deze jas in xs.
https://www.cosstores.com/en_eur/women/womenswear/coats-and-jackets/coats/product.oversized-belted-wool-coat-black.0768687001.html

1 like