Show je winterjas

Filipa k? Wel ook scandinavisch, maar hebben ook xxs. Ik heb er een mooie wollen jas van met ceintuur (en miss in de sale te vinden nu)

1 like

Massimo Dutti dan misschien?

1 like

Ik heb echt een hele chille winterjas die ik twee jaar geleden aan het einde van de winter heb gekocht.

Eigen foto’s (van toen)

En een bloggersfoto omdat je hier de kleur enz veel beter ziet:

Link naar de voor mij onbekende blogger

6 likes

Hij is wel nogal vierkant aan de schouders wat ik wat minder leuk vind, misschien had ik een kleiner maatje moeten nemen maar ja, ik draag deze alleen op heel koude dagen, hij is lekker warm. Verder heb ik een blauwe jas van Dreimaster die ik meer draag.

Ik heb onderstaande jas vorig jaar in de sale gekocht maar deze winter helaas niet kunnen dragen in verband met zwangerschap. Maar dit is echt een fijne jas. Lekker warm, mooie kleur, bij mij zit hij getailleerd. Het is de Odelia jas van Modström.

1 like

Heel mooi! Deze ook wel eens gepast maar toch net te groot

Heel mooi! Waar heb je die destijds gekocht? Wellicht hebben ze weer iets soortgelijks?

Zalando en hij was heel flink afgeprijsd destijds, dus daar heb je denk ik niet zo veel aan haha. Maar hij is van Ivy&Oak! Heb

1 like

Up!

Ik mag/moet dit jaar weer een nieuwe winterjas uitzoeken, maar vindt dat altijd zo lastig. Als tussenjas wil ik denk ik een van teddystof, maar ik ben nu op zoek naar een voor als het echt koud is/vriest. Tips?

Deze nu voor het derde jaar. Superwarm. Ik ben echt een koukleum.

3 likes

Yes, hier ook na 3 jaar nog steeds trouwe fan.

Waar is die onderste jas van?

Ik wil dit topic even nieuw leven in blazen want ik heb inspiratie nodig voor een fijne warme winterjas

1 like

image

deze van patagonia en hij is heel fijn en warmmm

4 likes

https://www.bonprix.nl/product/korte-coat-camel-954300/?pointOfSaleLongId=1&qu=954300

Ik heb deze sinds kort. Heel fijn! :blush:

1 like

Mooi! Is deze goed warm? En valt t op maat? Ik vind de blauwe super mooi

2 likes

Heeft iemand ervaring met deze jas van Hunter? Ik ben op zoek naar een zachte slaapzak achtige jas en ben benieuwd of deze niet te zwaar of stug is. Heb een andere super warme jas, maar voel me soms net een Michelin poppetje omdat hij zo dik is.

1 like

Hij is heerlijk warm! En jekunt hem dus makkelijk wat losser doen of tot boven opknopen. Maat is goed. Had 44, terwijl ik met kleren vaak L/40/42/44 heb. En door het ceintuur heb ik nog wat taille.

1 like

Ahh ik heb hem binnen en vind hem super leuk maar aan mijn armen zit hij goed alleen rondom mijn middel is hij echt te wijd… twijfel om een maatje kleiner te nemen

1 like

Ah balen! Je kan het altijd proberen toch?