Sieradentopic

Vedder is echt crap kwaliteit

3 likes

Ik heb trouwens zitten kijken, maar wauw! Wat een mooie spullen.

4 likes

Ik heb 2 witgouden kettinkjes van V&V die ik al jaren draag. Wat is er precies slechte kwaliteit bij hun?

2 likes

The Boyscouts

2 likes

Ik zou naar een juwelier gaan. Ik dacht altijd goud is goud maar kennelijk wordt er tegenwoordig veel gemaakt met een zilveren kern. Dat is dan wat dikker gold plated eigenlijk. Of het is hol dus dan wordt er bespaard op het gewicht in goud. Bij een juwelier zijn ze hier transparanter over

1 like

Ik ben voor een groepscadeau op zoek naar een ketting met een smaragd hangertje (of andere groene steen). Via Google kom ik bij veel dezelfde kettingen uit, maar vind de meeste ontwerpen oubollig of niet bij de drager (eind 20) passen. Ze heeft een voorkeur voor een minimalistisch en tijdloos design, 14k goud en een niet te dunne ketting. Het budget is ong 400 euro. Als jullie tips hebben voor webshops of specifieke kettingen zelf, ben ik erg goed geholpen. :slight_smile:

Wellicht Vedder vedder of Charlotte Wooning?
Of naar een lokale juwelier gaan!

1 like

Bij Diamondpoint is er wel wat rond je budget, maar weet niet of dat minimalistisch genoeg is.

4 likes

Je kan kijken op mijnjuwelier.online (leverancier is kasius; dat heeft bijna elke juwelier)
En dan filteren op smaragd of groene steen. Weet niet precies wat je zoekt maar staan wel meerdere hangers/colliers op

1 like

Hier misschien? Ik volg dit account al een tijdje en vind ik altijd hele mooie sieraden maken met veel verschillende (en ook veel groene) stenen

3 likes

Thanks allen voor de tips! Ik ga even kijken. :grin: