Is er een manier om ervoor te zorgen dat het slotje van een kettinkje niet steeds naar voren draait?
Ik zit iedere x weer tegen die lelijke slotjes aan te kijken en draai 'm tig x per dag om.
Is er een manier om ervoor te zorgen dat het slotje van een kettinkje niet steeds naar voren draait?
Ik zit iedere x weer tegen die lelijke slotjes aan te kijken en draai 'm tig x per dag om.
De haren in je nek erin vastklitten
Niet zelf geprobeerd dus misschien werkt het niet. Maar als je twee kettingen draagt. De slotjes aan elkaar maken. Dus het oogje van ketting een met het haakje van ketting twee en andersom.
Drupje nepwimperlijm op het slotje en vastdrukken in je nek.
Heb je ook iets aan het kettinkje hangen? Mijn ketting met 2 hangers blijft stabiel hangen door het gewicht gok ik, een losse ketting draait steeds rondjes
Ik heb deze tip vaker gezien op tiktok, maar vaak gaat de ketting dan heel gek zitten als je beweegt, omdat dat slotje op 1 punt blijft. En wie heeft ook zin om dat elke dag te doen Doe jij dat zelf altijd?
Is het een ketting waar je een hanger aan draagt? Misschien is die te licht in verhouding met slotje. Je zou eens bij de juwelier kunnen kijken of ze een andere ketting hebben die dan beter er bij past.
Ik draag zowel kettinkjes zonder hangertje als een met een hangertje, maar die is heel licht.
Ik heb een ketting met een wat zwaarder hangertje eraan en dan gebeurt het ook. Echt heel irritant ja
Ook irritant als twee kettingen helemaal in elkaar draaien!
Heeft iemand hier aanraders voor een bedrijf/juwelier voor gepersonaliseerde sieraden? Hoeft niet vanaf 0 ontworpen, wel goede kwaliteit dus mag ook best wat kosten en te personaliseren (als in initialen/geboortesteen/bloem oid).
Mmepomm op insta
ik heb via tiktok mannisko ontdekt en ze hebben echt leuke dingen. ik vind het ook zo aandoenlijk dat het echt zo’n jonge jongen is die helemaal gepassioneerd dat merk runt haha
Dat is die blonde jongen of niet? Ik vind zijn advertenties juist irritant omdat ze steeds voorbij komen. En dan zeg ik niet geïnteresseerd en dan komen ze alsnog voorbij
hahahah ja ik vind hem juist wel schattig
Ik wil binnenkort graag een ring en misschien ook een armband kopen, ik zoek wat meer klassieke dingen omdat ik het belangrijk vind dat ik het mooi blijf vinden en het later aan mijn dochters kan geven.
Tot dusver staan alleen Bodes en Bode en Schaap en Citroen op mijn lijstje. Omgeving Rotterdam / den Haag zou fijn zijn. Antwerpen ofzo is ook een optie! Hebben jullie nog andere tips?
Charlotte wooning in Rotterdam misschien?
Ga ik naar kijken! Thx!