als het kan ergens even passen? vaak met sieraden kies je als je ze fysiek past opeens iets heel anders dan wanneer je online zou moeten kiezen
Nee ik geloof het niet helaas, echt een webshop
jammer, dan zou ik eerder voor de subtielere gaan! denk dat die ook uiteindelijk leuker te combineren is met andere sieraden aan hand/pols
Zou zelf voor de violette gaan, het andere model is een stukje kwetsbaarder denk ik.
Jammer dat je ze niet in het echt kan passen
Precies mijn overwegingen dus @Clarity @instantramen ik wil wel iets dat altijd mooi blijft, maar de subtielere is denk ik wat kwetsbaarder, maar vind hem ook wel weer leuker te combineren denk ik. En €175 of €240 vind ik ook wel veel schelen.
Moeilijk moeilijk
Is het echt goud of gold plated met 14k? Een vriend van mij heeft een letting van dit merk en douchet er altijd mee. De ketting is echt al veel goud-kleur kwijt. Echt zonde!
Echt gouden sieraden gaan een leven lang mee, dus als het binnen je budget past is het aan te raden meer uit te geven aan echt goud.
Echt goud. Ik zie ook niks gold plated op hun site?
Ik heb al jaren non stop een gouden ketting van dit merk zonder verkleuring (ook echt goud idd).
Oh sorry! Misschien verwar ik dan merken met elkaar?
Daar heb je speciale juweliers voor. Bijvoorbeeld Sengers in Dordrecht aan de Voorstraat of Bruens in de Nieuwe Spiegelstraat in Amsterdam (die laatste is volgens mij wel echt erg duur/exclusief)
Oke nu we toch over sieraden bezig zijn: kunnen jullie leuke merken/webshops aanraden voor gouden sieraden die niet verkleuren?
Gouden sieraden verkleuren dus niet. Ik vind zelf bijvoorbeeld de webshops van nadinekieft en studiokroewe leuk
Diamond point
Ik vind blush (diamonds) een heel mooi merk
Heeft iemand nog tips voor sieradenmerken die vergelijkbare dingen verkopen als Studio Kroewe, Nadine Kieft en The Fox Pomona?
Nederlands? Eefje Dekker, Minouche & Rune, Twinklebird.
Ik heb ook wel hoop buitenlandse suggesties maar is wel paar prijsklasses omhoog…
Nee liefst nederlands. Ik wil graag een ring en vind het fijn om die even te passen. Ik ga even naar jou sugesties kijken dankjewel!
Ik heb een deel van mijn eerste salaris van mijn bedrijf apart gezet om iets blijvends van te kopen, ik wilde graag een ring. Inmiddels bestaat mijn bedrijf vier jaar en die ring is er nog steeds niet. Kan ook niet echt vinden wat ik zoek. Ik vind de ringen van Nadine Kieft mooi, weet er iemand vergelijkbare merken?
Ik heb die vraag net boven jou gesteld! Dus even naar boven scrollen!