Ben ik weer met een nieuwe vraag. Ik ben verliefd op de curb ketting van Elle Aime zoals op onderstaande foto. Nu zou ik deze in het goud willen maar die van hun is 9k goud en ik zou hem graag in 14k goud willen. Hebben jullie enig idee waar ze dit soort kettingen verkopen (met deze uiteindes) in 14k goud?
Stainless steel maar daar is er nog niet zoveel keuze in plus sommige mensen vinden de kleur van het goud niet zo mooi, denk ik!
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is, maar op Etsy vind je vaak goed betaalbare gold filled, gold plated en gold vermeil sieraden!
Bij gold plated kan het laagje eraf slijten en dan zie je de onderste laag. Heb hier een paar oorringen die nu half zilver, half goud zijn. Heel zonde!
O dat is zeker zonde! Ik heb alleen ervaring met gold filled en gold vermeil en dat houdt zich allebei goed, ook bij dagelijks gebruik.
Heeft iemand goede ervaringen met een wat goedkopere sieradenwinkel/merk/site? Ik ben nogal chaotisch en met dure sieraden zit ik continu; heb ik het nog, waar is mijn armband en daar heb ik geen zin in. Zilver/stainless steel. Ik zoek een tussenweg, niet tweehonderd euro voor een armband maar ook niet 20 euro en na twee weken kapot. My jewellery ken ik, lucardi, vedder en vedder, HanneDetail, heb heel veel op Etsy bekeken maar wisselende reviews.
Ik vind Muja Juma leuk. Verkopen ze oa hier https://callysta.nl/ en die winkel/webshop vind ik los daarvan ook een aanrader!
Dankzij jouw tip met kerst mooie oorbellen gekregen van dit merk en ben er zo blij mee! Hopelijk snel meer
Ik ben al heel lang op zoek naar gouden kettingen, een stoerdere set. Ik hoef geen echt goud want wil over 2 jaar ofzo weer wat anders.
Gold plated sieraden houden bij mij maar ongeveer een maand. Dus ik las nu over gold filled, wat er een beetje tussenin zit naar mijn idee. Of gewoon goede kwaliteit. (dus een dikkere laag)
Kent iemand Flawed? Is dat een beetje goed? (geven een jaar garantie)
Zag ook su suis studio maar dat is me iets te verfijnd. Blush ook te prijzig en verfijnd. Tips zijn welkom Vind bijvoorbeeld al die kettingen van Elise boers mooi. (budget ± 80 per ketting of max 200 totaal) Edit: ohja, stainless steel vind ik lelijk, heel geel.
Mijn ketting van Flawed is toch vrij snel gaan verkleuren, dus die zou ik niet aanraden. Op insta zijn er wel heel veel reclames van merken die claimen sieraden te maken die niet verkleuren. Misschien kun je daar wat reviews van vinden. O.a. Atolea komt vaak bij mij voorbij.
Iemand ervaring met Vivre Jewels? Ik vind hun oorbellen mooi maar kan nergens reviews vinden.
Ik vind het voor stainless steel duur, maar misschien vraag ik zelf te weinig en moet ik mn prijzen omhoog gooienđ
Ooh echt haha. Ik ben vooral op zoek naar deze kleur âedelsteenâ en dan een paar steentjes boven elkaar
Heeft iemand ervaring met een merk waar je sieraden kunt laten maken met een vingerafdruk? Of iets laten graveren nav een eigen upload?
HanneDetail en Vedder&Vedder had ik al gezien, maar misschien zijn er nog merken die de moeite waard zijn. Alle tips, doâs & donâts zijn welkom.
Just Franky en Names4ever. Sommige juweliers die een eigen laser apparaat hebben kunnen dit ook.
In 2017 had ik een hangertje van Thomas Sabo op mijn Pinterest gezet dat ik erg mooi vond. Toen ik hem een tijdje later voor mijn verjaardag wilde vragen bleek echter dat ik te laat was, en was hij al uit de collectie. Diverse (web)shops geprobeerd, overal uitverkocht. Uiteindelijk heb ik toen het artikelnummer achterhaald en dat in mijn eBay-account als zoekopdracht opgeslagen voor het geval iemand hem ooit nog zou aanbieden.
Dat gebeurde echter niet en afgelopen week besloot ik mijn eBay-account een beetje op te schonen en wat zoekopdrachten te verwijderen. Het artikelnummer gooide ik nog een keer door Google en prompt was er een zoekresultaat, bij de online winkel van Thomas Sabo zelf.
En ook nog op voorraad, nog maar 1 stuk. Wat helemaal mooi was, was de prijs; 35 euro in plaats van 89 euro. Die was voor mij, maar ik hield in mijn achterhoofd nog rekening met een voorraadfout.
Meteen besteld en vandaag kwam hij binnen. Zo blij dat ik het hangertje gewoon nog heb gevonden, en nog met korting ook! Hoe het komt dat hij nu weer te bestellen was bij de officiële winkel? Geen idee want dat heb ik in het verleden meermaals geprobeerd en toen was hij er niet meer.
Ben echt happy, zoveel mazzel.
Had zo moeten zijn! Prachtige hanger
Nee haha, zie mijn titel
Bij my jewelley is het meeste echter van stainless steel. En dat blijft wel goed.
Ik heb een ketting met zoân opvallende âring sluitingâ die goudkleurig is en deze draag ik al 2 jaar altijd tijdens vakanties. In de zee, zwembad, douche. En nog niet verkleurd. Ben er echt blij mee!