Sieradentopic

Is iemand wel eens in de winkel van Wouters & Hendrix geweest in Amsterdam? Hebben ze veel van de collectie en hoe is de service? Of iemand hier bekend met de sieraden?

Ik heb een aantal ringen op het oog (waar ik tussen twijfel) maar zou ze wel in het echt willen bekijken en passen voordat ik een keuze maak.

Vriendinnetje van mij heeft daar gewerkt. Zijn hele lieve mensen en wat ik ervan gezien heb word je goed geholpen. Ik vond dat ze veel hadden liggen, maar ken de collectie verder niet dus daar kan ik niet mee helpen.

3 likes

Die ‘twist ring’ komt van akind, vind ‘m zo leuk en ideaal te combineren. Zo subtiel. Ik zag op diezelfde website een bepaalde ring, maar die was echt €350 ofzo dus beetje duur, toen op zoek gegaan naar een alternatief. Zodoende die op mijn ringvinger gevonden, sterling silver en gold plated. Niet exact hetzelfde maar wel dezelfde vibe, en vind het samen echt een leuke combinatie!

3 likes

Waar is die van?

Via ABOUTYOU besteld, merk ‘Elli’

Ik ben op zoek naar wat goudkleurige sieraden, oa ketting en armbandje. Even geen echt goud, want te duur. Maar zoek dus iets wat niet verkleurd met douchen en niet extreem geel is. Ik word op instagram flink getarget door allerlei merken, ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik heb oorbellen van Atolea, die blijven qua kleur goed, dus misschien dat ik daar bestel. Maar even checken of er nog wat beters/mooiers is.

Ik ken dit merk en het voldoet aan je eisen:

• My Jewelry
  • Atolea
  • By Nouck
  • Linjer
  • Ik weet iets beters, en dat is…
  • Spaar gewoon door voor echt goud

0 stemmers

Ik zou zeggen hey harper! Erg blij mee en verkleurd niet. Ze hebben regelmatig sale, zoals nu geloof ik.

4 likes

Bynouck verkleurde bij mij wel na een tijdje. Myjewellery niet, dat blijft wel goed qua kleur. Echter zou ik toch doorsparen voor echt goud

Ik heb hier ook lang naar gezocht. My jewellery is alles stainless steel. Ik vind dat zelf niet mooi want heel donkergeel en kleurt niet mooi met mijn huid. Wel blijft dat altijd kleurvast. Dit is tegenwoordig bij bijna al die boutique shops het geval. Kopen ook veel in bij bijvoorbeeld Yehwang.

Een aantal van deze merken zoals By harper, Atolea etc gebruiken stainless steel als basis maar dan wel met plated gold 18k (PVD methode). Waarschijnlijk komt dit dan het beste in de buurt van wat je zoekt, wat het wel lang mooi houd. Alsnog zou ik er dan niet mee douchen en opletten met parfum etc.

Echt goud vind ik vaak heel klassiek en minimalistisch. (en duuuuur) Ik ben zelf wat meer van de trends, wat grotere sieraden of meerdere kettinkjes bij elkaar, en wat betaalbaarder zodat je na een jaar ofzo weer eens wat anders kan dragen, dan vind ik bovenstaande optie denk ik het beste, misschien helpt het je verder in je zoektocht.

3 likes

Die gaan bij mij juist het hardst gek genoeg… misschien heb ik zweetoren.

3 likes

Ik heb ook al een paar jaar 2 kettingen en 2 paar oorbellen van Hey Harper en douche ermee, ben in zee geweest en gezwommen in een zwembad en is niet verkleurd. Erg blij mee!

2 likes

Heeft iemand ervaring met Linjer.co? Ze hebben wel veel mooie dingen maar ze hebben ook zo gigantisch veel, raak gedesorganiseerd van die website.

1 like

Ik heb er 1 ring van, maar vind hem naast mijn echte gouden ring wel veel te gelig. Wel een hele tijd gedragen, ook met douchen en verkleurde niet.

1 like

Ze hebben ook echt goud! Die had jij dus niet?

1 like

Gold plated heb ik! Maar komt wel goed overeen met de afbeelding en dus zeker niet ontevreden, matcht alleen niet zo met de rest van mn sieraden dus.
Deze: Moonstone Ring - Elisa | Linjer Jewelry

1 like

Hij is wel erg mooi! Ik ben fan van Akind maar voor dezelfde soort (14k gouden) ring betaal je op Linjer een stuk minder.

Met kortingscodes hier €180 nu en op Akind €250.

Ik ga het nu niet kopen, dus ik hoop dat ze vaker aanbiedingen hebben.

2 likes

Ik heb van m’n vrienden voor mn verjaardag meer dan €400 budget gekregen om een (echt gouden) ring te kopen :scream: ik vind het echt een super mooi cadeau, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar te beginnen. Ik wil graag iets in een fysieke winkel kopen, bijvoorbeeld in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht. Ik vind by1oak mooi, en ken ook de winkel Eenvoud. Wat zijn jullie favoriete (fysieke) sieraden winkels? Ik heb het idee dat ik in een reguliere juwelier niet echt iets ga vinden wat ik heel mooi vind, maar ik ga dat natuurlijk wel proberen (weet ook niet of er dan veel verschil is?).

6 likes

Mijn favoriete leverancier van gouden sieraden is Diamond Point, online, maar ze zitten ook in de Bijenkorf. Goede kwaliteit en regelmatig mooie aanbiedingen.
Edit: wat een leuk cadeau zeg!!

3 likes

Wat lief van je vrienden! Misschien Nadine Kieft? Zij heeft een winkel in Amsterdam

2 likes

Nadinekieft/9karat, studio kroewe, eefje dekker, christie schellings, atelier luz, maar eenvoud heeft ook echt een heel leuk aanbod! Nele braet maak ook heel mooie sieraden, maar zit in gent

4 likes