Je zou ook naar een edelsmid kunnen gaan om zelf iets te laten maken? Heb ik ook ooit laten doen en is een heel leuk proces!
Love Eenvoud en Diamond Point! Maar ik zou ook gewoon eens googlen op ‘goudsmid Amsterdam ‘ en op basis van portfolio eens wat kleine zelfstandig werkende goudsmeden bezoeken. Zoals Oogst en Atelier Luz.
Charlotte Wooning in Rotterdam! De sieraden worden daar zelf gemaakt en ze doet ook maatwerk.
Oh wow bedankt voor de tips allemaal! Ik ga het allemaal bekijken
Eenvoud en Lyppens in Amsterdam
Ik zou een leuke goudsmid kiezen, kan je eventueel ook iets laten ontwerpen. Vind zelf dat Femke Groen mooie dingen maakt.
Heb van mn vriend jaren geleden een ring van by1oak gekregen en die is nog steeds mooi!
Oefff moeilijk! Ik heb nu online een ring bij by1oak en bij Charlotte Wooning gezien die ik beide echt mooi vind moeilijk kiezen en eigenlijk wil ik allebei
Ja dat ga ik doen! Maar is dus in verschillende steden. Moest vandaag in Amsterdam zijn dus ga zo even langs bij by1oak.
Bij by1oak? Ben daar gisteren al geweest sorry! Wel de ring gepast die ik op het oog had maar was het denk ik toch niet. Werd wel gewaarschuwd dat de prijzen over 2-3 weken flink omhoog gaan ivm de goudprijzen.
Ik denk dat ik morgen naar Rotterdam ga naar Charlotte Wooning en heb volgende week een afspraak bij Nadine Kieft!
Ik heb meerdere ringen van by1oak en bij mij verschilt het per ring hoe snel ze verkleuren
Vedder&Vedder heeft 20% korting en ik zit al maanden over zo’n initial coin ketting te twijfelen in 9k goud. Heeft iemand toevallig zo’n gouden ketting van dit merk? Is de kwaliteit oke?
Ik hoor altijd dat de kwaliteit echt ruk is van vedder
Heeft iemand ervaring met de sieraden van Vidal & Vidal?
Weet niet of het iemand interesseert, maar ik heb een ring gevonden! Ik was dus bij by1oak geweest en dat vond ik uiteindelijk gewoon niet zo mooi. Ik wilde gisteren naar Charlotte Wooning en had specifiek deze ring op het oog:
En wilde verder gewoon even kijken. Alleen k zag voordat ik weg wilde gaan dat deze ring niet op voorraad was in mijn maat, dus ben niet gegaan. Had vandaag gemaild of dat nog word bijgemaakt en toen mailde ze terug dat ze dat kunnen maken op bestelling dus dat ik gewoon kan komen kijken. Maar ik had net een afspraak bij Nadine Kieft en ik had daar eigenlijk niet echt verwachtingen van. De dingen die binnen mijn range lagen qua prijs leken mij te fijn voor mij maar ik ben toch geslaagd!! Eerste ring die ik paste en eigenlijk vind ik 'm prachtig. Met een saffier en twee diamantjes. Moest wel nog flink wat bijlappen op het budget van m’n vrienden maar ik ben er heel blij mee!!
Bedankt voor de tips!!
Heel mooi!!
Welke blijven lang mooi en welke minder?
@Waves ook de vraag aan jou via hier zodat het on topic blijft! Heb je de ringen al lang en zijn ze nog niet verkleurd?
vind ze mooie dingen hebben maar zonde als het al binnen een paar maanden verkleurd is!
Ik heb ze nog maar 2 maanden, dus geen idee hoe het over een jaar is.
Dat verschilt wel vind ik. Ik heb kleinere ringetjes die goldplated zijn en die zien er nog goed uit. Ik heb ook een dikkere ring (hey you) en die ziet er echt niet meer uit. Ik kan even niet zo snel terugvinden hoe lang ik ze heb