Simstopic #1

Heb je weleens geprobeerd de afspeelsnelheid van de video langzamer te zetten? Misschien helpt dat ook al iets!

1 like

Ik heb net bijna al mn CC verwijderd, alleen nog haar en eetkamer gehouden. En ook bijna al mn mods, alleen die van preschool enzo gehouden.
En ik heb snowy escape gedownload, nu heb ik weer alle expansion packs.
Toch weer zin om te gaan bouwen en spelen!
Ik deed de berry legacy challenge maar eigk vond ik alle eigenschappen die mn sims hadden kut haha, dus daar ga ik lekker mee stoppen.

Leuk!! Ben echt heel benieuwd baar snowy escapes.

Heb je het idee dat het spel nu ook sneller is zonder alle cc?

Ja absoluut! Het was al sneller met een hoop mods minder, maar dit is echt een verademing. Ik moest vooral in de sociale keuzemenu’s echt lang wachten soms.

Ah, dan moet ik dat misschien ook maar eens doen ( :cry: ). Mijn spel doet er ook zoooo lang over met opstarten. Echt vreselijk. Gebeurde echt van het een op andere moment leek het wel. Zo irritant. De laptop waar ik op speel is ook nog helemaal niet oud, dus misschien ligt het inderdaad daaraan.

Kan ook nog weleens het opgeslagen spel eens verwijderen. Maak eigenlijk altijd maar familie na familie in 1safe file. Maar dat zal het denk ik ook niet bevorderen :thinking:

Zo hoeveel uur hierin zit wil ik niet eens weten haha. Maar wel een beetje trots!

fotospam




Voor de liefhebber, hij heet Fuyu Kōsetsu op de gallery

38 likes

@seveneleven Super gaaf! Heb je deze net toevallig opgeslagen in de gallerij? Kreeg een melding tijdens het spelen net, haha.

Ik heb mijn tiny-Kersthuisje eindelijk af:

Summary

En nu ben ik klaar met Kerst, dus ga zo maar een tropisch hutje maken denk ik, haha

17 likes

Haha ja echt 6x opnieuw, oeps. Elke keer kwam ik er achter dat ik toch nog wat vergeten was

2 likes

Hahaha, ik kreeg inderdaad steeds zo’n pop-up.

1 like

Ughhhh mijn Sim gaat niet naar werk en college. Ik kan op het knopje klikken maar vervolgens gaat hij niet… Zo gaat die studie niets worden😂

Mijne ging het ook niet maar toen was hij ook op vakantie zag ik :see_no_evil: Wordt dat ‘werk’ knopje ook geel? Dat hij wel verwacht wordt?

Ik kreeg ook een melding dat hij te laat was etc. Even Sim gereset en opnieuw gestart en alles werkt weer naar behoren! Ik hoop dat hij zijn vak nog met een voldoende heeft afgesloten😂

1 like

Ik kijk altijd de video’s van Devon Bumpkin. Hij is super creatief en bedenkt altijd hele achtergronden bij zijn sims en builds. Wat hij maakt is niet makkelijk na te bouwen, maar ik heb wel veel van hem geleerd. Zijn let’s builds zijn vooral leuk om te kijken, omdat je zo het hele bouwproces kunt volgen.

1 like

Ik volg meestal de tutorials op YouTube van Bear and bun wanneer ik zelf probeer te bouwen. De meeste van haar builds zijn zonder cc en echt mooi gedaan vind ik :blush:

2 likes

Leukkk! Ik heb snowy escapes gescoord, heel mn sims oogeschoond en ga de aankomende 2 dagen alleen maar simsen🙌

3 likes

Heb net al mijn CC verwijderd, kreeg continue foutmeldingen in de game etx. Nu wil ik als ik nieuwe CC ga downloaden geordende submapjes maken Ipv alles 1 in map donderen

1 like

Hoe is Snowy Escape en dan met name de lifestyles? Het is nu natuurlijk in de sale en hoewel ik al 100 jaar geen Sims meer gespeeld heb wil ik het, al is het maar voor een paar dagen vermaak. Die lifestyles klinken echter wel als goede gameplay maar ja ik ken EA nu ondertussen wel dus kan alsnog mega tegenvallen?

Ik merk niks van de lifestyles :speak_no_evil:

Meh :frowning:

En hoe vind je het spel verder? Zou het €20 waard zijn? Voor de sneeuw an sich hoef ik het niet te doen, want ik heb Seizoenen ook al. Maar toch weer even een nieuwe look en nieuwe wereld en zo…

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Sims topic (Deel 2).