Simstopic #1

Hahah ik ga ook echt niet altijd op die uitnodigingen in. Soms wanneer alle behoeften groen zijn en ik niet echt wat te doen heb, dan ga ik wel buurten. Of heel af en toe op date met iemand.

3 likes

Ik laat dus bijna nooit iemand in mijn huis komen, want dan gaan de gasten alleen even praten en dan gelijk tv kijken of computeren… superirritant.

4 likes

Ik doe de computer vaak op slot voor gasten :grinning_face_with_smiling_eyes: Weet niet of dat alleen met de laptop kan trouwens…

2 likes

Ik wist niet dat dat kan, goed idee!

1 like

Ja en owee als je daar wat eet! Dan sturen ze je weg omdat het rude is wtf

2 likes

De update is er :scream:

Ik moet nog wel wennen aan de controls, was de make-up aan het aanpassen en mijn lipstick ging van paars naar groen :joy:

Oh een nieuw startscherm

Nooooooo! :sob:
Heb hem nog niet gedownload

Zit er ook een height-slider bij de nieuwe patch? Toen ik de voeten van mn sim kleiner wilde maken veranderde ze ineens van lengte, terwijl ik raar geen mod voor heb als het goed is :thinking: Ik kan er alleen zo snel niets ocer vinden

Nee denk niet dat Maxis dat aandurft

1 like

Heb je SOL? Daar zat dacht ik een slider in.

jaaa ik zie het nu net! ik had m gisteren geupdated, dus daar komt het vandaan inderdaad

Aiaiai wat een sukkels. (Het deel vanaf 8.18 over genetics)

1 like

Oh nooo, dat is echt heel sad

Oh neee, zo gênant dat al die kinderen wit werden, zoiets test je toch :sob:

De genen waren toch al slecht in de Sims 4 :speak_no_evil:

1 like

kin drama…

Ja maar dattie telkens wit boven zwart kiest is gewoon racistisch.

Nou het zal echt niet met opzet gedaan zijn en ik vind deze opmerking wel iets te streng

@Clancy daar kan ik als lid van de no-chin committee helaas niks over zeggen :rofl: