Simstopic #1

Ik maak meestal een groep als ik een groep sims iets tegelijkertijd iets moet laten doen. Dan krijg je de optie “drankjes voor groep halen”, als je eilandleven hebt kan je ook kava maken en iedereen roepen voor een drankje.

Dat tegelijkertijd speels laten worden vind ik lastiger, maar als je een sim grapjes laat maken worden ze speels. Anders kan je ook “cheaten” met een mood lamp.

Dankje!!!

Megaaa challenge voltooid.

#geenleven (alleen in de Sims)

33 likes

Echt bevredigend om dat zo te zien!
Val je nu niet in een groot zwart gat nu je klaar bent?

1 like

Genoeg nieuwe uitdagingen in het (Sims)leven! Alle levensdoelen voltooien, alle beloningen gekocht hebben… Wil eigenlijk alle banen maximaal bereikt hebben, maar omdat er geen cv wordt bijgehouden (was in Sims 3 wel), laat maar zitten.

2 likes

Zoveel respect :star_struck:

1 like

Ik heb sims 4 gekocht voor tien euro op origin vandaag!

7 likes

Ik wou vandaag ook de Sims 4 kopen maar ik heb al de hele dag issues met Origin? Ik kom maar niet ingelogd i.v.m. ‘Technical difficulties’.

Het stomme is dat ik echt heel veel gecrackte versies van The Sims 4 heb maar nu mijn leven wou beteren en legale versies wou aanschaffen ;(

1 like

Ik heb het net gedownload maar kon me er niet echt op focussen ofzo. Kut quarantaine :frowning:

2 likes

Ok ik heb ook maar toegegeven. Sims 4 gekocht samen met huisdieren en jaargetijden. Als er nu toch 50% korting is…
Hopelijk kan mijn pc het aan :joy:

6 likes

Heeft er iemand een leuke challenge? Verveel me :laughing:

Ik heb precies hetzelfde. Ik start het op en kijk dan iets van 10min naar het scherm waarna ik het weer afsluit. Meh

Kut zeg

Ik heb ook wel zin in een challenge! Shell challenge of iets anders?

Ik zag dat Plumbella (een sims youtuber) gisteren een nieuwe shell challenge geupload heeft. Hij is best wel lastig maar wel heel leuk!

https://youtu.be/832jFEb1qv8

Edit: te vinden in de galerij onder de ID jessemcnamarax of onder de hashtag plumhella

1 like

Nice shell, maar wow wat is zij intens in haar spraak :smile:

1 like

Love Plumbella, moet altijd zo hard om haar lachen

5 likes

Ik heb net Jungle Avonturen gekocht voor de leuke meubels/behang/vloeren enz. Heb echt zin om te spelen. Vandaag is een betere dag voor me :slight_smile:

Maar als iemand die ze één keer hebben gesproken sterft zijn ze 2 dagen aan het janken.

13 likes

Ik keek een filmpje van Teske waarin ze een heel huis ging inrichten zonder CC en ze vond het echt heel moeilijk, maar ze had alle!! uitbreidingen. Ik ken niet eens echt CC, heb geen idee hoe dat er uit ziet

1 like