Simstopic #1

Mwehhh mn Sims valt echt mega vaak uit de laatste tijd. Zo kut, want ik probeer wel zo vaak mogelijk tussendoor op te slaan maar hij valt altijd uit als ik nét een tijdje gespeeld of gebouwd heb zonder op te slaan. Weet ook niet waaraan het ligt, mijn laptop is in elk geval niet heel warm… Maar het bederft mijn speelplezier wel een beetje.

Huh een uur geleden was alles nog in de sale, besloot ik net een nieuwe gamepack aan te schaffen, is nu alles weer normale prijs?

Kutzooi. Kuttiming haha

1 like

Ja, als je een VPN hebt en je zet hem op Hong Kong dan kan je hem al installeren :stuck_out_tongue:

1 like

Dit heb ik ook, heel irritant. Mijn laptop kan het volgens mij ook gewoon prima aan. Ik sla nu 3x tijdens een dag in de sims op. Dus 's ochtends, 's middags en 's avonds.

Een deel van mijn CC deuren doen het niet sinds de update :frowning::frowning::frowning:

Ik heb nog steeds 100 dingen die het niet doen. Heb zo geen zin meer om te downloaden als het toch allemaal niet werkt :triumph:

1 like

Ohhh ja, ik had nog zo keurig op je poll gestemd met: koop hem wel een keer in de aanbieding. Maar elke keer als ik plaatjes zie dan word ik echt heel enthousiast!
Alles lijkt me ook leuk, de nieuwe beroepen, de wereld, zeemeerminnen en de meubels en opties voor het bouwen van zo’n leuk strandhuisje en en en…

Ik vrees dat hij morgen in mn winkelmandje belandt :sweat_smile:

2 likes

Wel je creaties showen he. Je bouwt altijd zo leuk :heart_eyes:

1 like

Ik heb m gelijk gekocht :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik ook net hahah

Ik dacht dat nieuwe packs normaal gesproken op de release dag om 19:00 geupload worden, maar volgens mij komt deze vannacht al. Ik hoop het zo, morgenochtend gelijk spelen​:grin::grin:

1 like


Hahaha mijn Sim ging er echt even voor lachen. :’)

Maar goed, voor de verandering (ahum) begin ik dus weer eens opnieuw. Dit is Audrey. Ze heeft als levenswens Freelance botanist. Ik kies vaak dezelfde doelen, dus vind het wel leuk om eens iets anders te proberen. Huis is nog niet ingericht (ze woont in de kleine kavel in Del Sol Valley) maar zal een update posten als het zover is. Mits het spel niet weer uitvalt… -_-

8 likes

Doen! Ik heb juist het hele weekend verplichtingen (wel leuke maar toch), maar stiekem wil ik gewoon echt urenlang spelen :nerd_face:

Kakkk wilde dit weekend nog wat dingen kopen :pensive:

Ja zo stom, had helemaal niet door dat het vanavond zou stoppen

Ik ga de nieuwe uitbreiding wel later pas kopen. :frowning_face:

Ik had vandaag een peeping sim voor het raam staan? Echt zo vaag haha. Nog meer mensen?

Je kan op vakantie naar de jungle en dan op avontuur gaan; opgravingen doen en tempels verkennen. Er zit een klein puzzelelement in, maar moeilijk is het niet. In de jungle vind je allerlei schatten die je met de archeologie skill kunt ontdekken en verkopen. Verder vind ik de meubels die erbij zitten echt heel mooi! Ik gebruik de wereld overigens ok als honeymoon locatie! Dan gaan m’n Sims dus niet echt de jungle in maar blijven ze in hun luxe villa relaxen. Is denk ik ook wel een goede combi met de spullen van Island Living!


Ik twijfel nog een beetje of ik Island Living vandaag ga kopen of wacht op de sale. Ik heb best wat filmpjes ervan gezien en heb het idee dat vooral de omgeving heel erg mooi is, maar dat er uiteindelijk niet heel veel te doen is? Nouja, uiteindelijk zal ik 'm wel gewoon kopen vanmiddag onder het mom van dan is m’n verzameling weer compleet :stuck_out_tongue:

1 like

Dit idee heb ik ook, vind het een prachtige wereld met hele mooie items maar ik ben bang dat ik het na een generatie links laat liggen. Zou leuk zijn als je er ook op vakantie kon, maar dat kan denk ik niet zonder mods.

1 like

Shit, ik wil die nieuwe expansion pack ook kopen, maar de laatste tijd speel ik echt amper nog