Simstopic #1

Jaa, ik liet ze even naar de krater van de vulkaan gaan en toen gingen ze daar uit zichzelf zoenen :joy:

1 like

Ik heb echt nog nooit zo graag in een Sims wereld willen wonen.
Douchen onder een waterval, love it

10 likes

Zeker met dit weer erg verleidelijk!

4 likes

Kan iemand mij heel simpel uitleggen hoe sims studio werkt voor mods die het niet doen? Meer dan de helft van wat ik download doet het niet, beetje klaar mee. Dan kan die rotzooi er ook gewoon af!

Ik heb mijn tiny-house uit een vorige challenge iets groter gemaakt en op het strand geplaatst :heart_eyes:

22 likes

Mijn sim is deep sea fishing master geworden :laughing:

11 likes

Speelt hier iemand met de roommate mod? Zo ja, is ie aan te raden?

Zijn CC, ze heten ‘Industry windows’ @ The Sims Resource!

Ik heb trouwens ook echt super mooie zwemkleding gevonden hehe, maar heb zoveel gedownload dat ik ze moeilijk terug kan vinden qua naam, alles komt van The Sims Resource iig :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Op marktplaats staat een advertentie van de Sims 2 met vijf uitbreidingspakketten voor €15. Is Sims twee nog leuk om te spelen nadat je Sims 3 en 4 “gewend” bent? Ik twijfel haha
Dit zijn de uitnreidingen die erbij zitten:
sims 2 huisdieren
sims 2 studentenleven
sims 2 nachtleven
sims 2 h&m fashion accessoires
sims 2 tiener accessoires

Vandaag komt mijn Island Living binnen :slight_smile: Ben nu dus alles in huis aan het doen, dan kan ik morgen lekker spelen <3

4 likes

Wat is dat voor mod?

Een mod waardoor je huisgenoten kunt toevoegen, zonder deze te kunnen besturen:
https://littlemssam.tumblr.com/post/175413298428/roommatesmore-please-read-the-description

2 likes

Wow, chill

Jaa! Zo kun je bijv ook rijtjeshuizen bouwen. Heb zelf de mod nog niet gedownload, maar ga t wel proberen denk ik :nerd_face:

1 like

Deze tip is goud, thanks!

Hoe zit het in Island Living met de seizoenen? Is dat uitgesteld of word het gewoon tropisch winter?

Per wereld zijn de seizoenen anders, in de ene wereld is het ijskoud in de winter en bij de andere juist zacht. Dus ik vermoed dat het bij Island Living een zachte of warme winter is.

2 likes

Oh echt :smile: was me serieus nooit opgevallen. Ik ga er op letten!

Ze hebben gewoon milde herfst en winters, de temperatuur zal nooit verder zakken dan ‘koel’. En voor de zekerheid heb ik zelf bij de opties sneeuw al uit gezet, dus ik weet niet of het daar automatisch al niet sneeuwt.

Ik leer hier zoveel bij haha, wist niet dat dat kon van die sneeuw!
Kom maar door met leuke sims hacks ideeën :+1:t3:

1 like