Simstopic #1

Heb het al gekocht :+1:t3:

8 likes

Is er trouwens iemand die zijn huizen deelt in de library? Vind het echt super leuk om huizen in te richten, of om er iets anders van te maken, maar het bouwen vind ik niet zo leuk, en ben er ook totaal niet goed in

Ja, leuk!

Ik wil ook Island Living en ik wel het NU

1 like

Ik heb 3 weken vakantie en Island living is uit. Dit is het lot!

8 likes

Ik ga straks kijken! :grin:

Klinkt super leuk!!! Ik heb straks even snel gekeken en vond het ook echt een super mooie wereld, zoveel zin om zo naar huis te gaan :sunglasses:

Ik kreeg om middernacht een email dat ik mocht beginnen. Beetje jammer dat ik al vroeg op moest om te werken en pas nu tijd heb haha

Wauw! dat water!

1 like

Waaauw dat is wel heel gaaf.

1 like

Sinds de update die ik net gedaan hebt, heb ik geen deuren in mijn huizen. En als ik een deur wil plaatsen staat er: ‘scriptoproep mislukt’. Help :frowning:

Haha ja ik heb de drugs mod! Ik verwijder die morgen wel. Gebruik hem toch nooit.

Thanks!

Na de update kan mijn sim geen eten meer van het fornuis oppakken en dus eten. Ze klaagt dat ze er niet bij kan of geen bord heeft. Weet iemand hoe ik hier van af kan komen?
Ze kan eigenlijk niks meer klaar maken, het enige dat ze kan eten zijn chips en cornflakes etc.

Love de nieuwe expansion! :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Die wereld is echt zo mooi! Vind het wel echt jammer dat je niet kan duiken en dat dan ook ziet :frowning:. Wat dat soort dingen betreft vond ik Island Paradise veeeel uitgebreider.

Oh dat behang! Weet je toevallig waar je die vandaan hebt? Zoek al langer iets met zo’n ‘lambrisering’. :grin:

Dit behang komt uit de jungle adventure pack en heet ‘Smooth Concrete Two-Tone’

Weet iemand hoe word je zeemeermin wordt??? :star_struck:

Oh echt. Hahaha dat heb ik dan gewoon nog niet gezien :sweat_smile:
Thanks!

In creeer een sim kun je een zeemeermin maken! Dan moet je kiezen voor … sim (kan even niet op het woord komen) En dan moet je de zeemeermin gedaante koppelen aan de mens gedaante. Maar ik had net een hele leuke gewone vrouwelijke sim gemaakt en toen had ik nog even geen zin om haar helemaal opnieuw te maken haha. Dus weet niet precies hoe het werkt!

Ik zit echt op hete kolen. Heb island living al gedownload maar moet wachten tot mn kind gaat slapen vanmiddag.

@Nori ik geloof dat je sim iets moet eten. Zeewier ofzo?

De sims is natuurlijk altijd al wel mega geldklopperij geweest met al hun uitbereidingen, maar bij 4 heb ik voor het eerst het idee dat het na al die uitbereidingen gewoon nog niet echt af is. Er missen zo veel details die er vanaf de sims 2 al inzaten en die het spel echter maken.

1 like