Simstopic #1

Iemand die me kan helpen? Mijn sims wil niet meer opstarten. Krijg onderstaande melding:

17

Heb het spel & origin al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het niet :frowning:

1 like

Dit al geprobeerd? Heb even gezocht op het sims forum (hier is ook een thread met meerdere mogelijke oplossingen want ik had dezelfde bug, maar ik ben de oplossing voor mijn bug vergeten.

1 like

Ik ben erachter gekomen dat het komt door de nieuwe catalina update. Kwam een thread tegen met meerdere mensen met hetzelfde probleem. Moest een bepaalde map verwijderen, toen was het opgelost :slight_smile: phieuw. Wel alles weg en dus opnieuw beginnen :frowning:

Alles, als in ALLES weg? Wat balen zeg :astonished:

Weten jullie of je uitbereidingen die je via origin hebt gekocht ook weer kunt verwijderen? Sommige pakketen die ik heb vind ik niet zo veel aan en misschien wordt mijn spel sneller als ik ze weg doe.

Ik heb Sims 4 maar ik vind het gewoon veel minder leuk dan Sims 3. Op de Sims 3 had ik een familie waar ik al sinds 2013 mee speelde, en ik had echt een ziek grote stamboom en het was echt amazing. En toen is de computer leeggehaald en is er geen back-up gemaakt, en nu ben ik alles kwijt :pensive:
En nu heb ik Sims 3 weer opnieuw op die computer gezet, maar nu is die game super langzaam en loopt hij heel de tijd vast.

Ik had dat ook maar je moet je sims map even een andere naam geven en dan het spel starten, dan wordt er een nieuwe map aangemaakt en daar zet je dan de bestanden van je eerste map in. Dan start je het spel weer en heb je weer al je opgeslagen spellen.

Ik heb wel een uitbreidingspakket die ik niet leuk vond niet gedownload, maar dat was wel toen ik de sims sowieso opnieuw op mn pc moest zetten. Dus dat moet wel kunnen hoor; via origing ergens aan/uit vinken

1 like

Mijn oude laptop doet het officieel niet meer en stiekem ben ik blije want nu heb ik een laptop uitgezocht waar de Sims het ook in hoge kwaliteit op zou moeten doen.
Over een paar dagen ga ik dus weer enthousiast starten!

3 likes

Ja, maar omdat ik eerst geprobeerd heb hem opnieuw te installeren is alles wel echt weg. Toen dat niet werkte heb ik eerst verder gezocht en het is dus nu gelukt, maar moet wel opnieuw beginnen. Op zich niet heel erg hoor, kon weer een leuke nieuwe familie maken.

Ah gelukkig!
Wel een irritante fout, ik hoop dat het wel gefixt wordt.

Omg!

15 likes

Ik zie net berichten dat sims university morgen wordt gelanceerd! verschillende youtubers hebben verschillende brieven gehad, alsof ze zijn uitgenodigd voor een universiteit (er zijn er dus verschillende?). Ben heeel benieuwd.

13 likes

Leuk! Heb de laatste tijd weinig inspiratie voor leuke huizen of nieuwe Sims :sweat_smile:

Zo leuk! Zat echt te wachten op University. Vond dat in Sims2 zo’n leuke toevoeging!

Jaaa heel leuk! Je hebt twee verschillende universiteiten en je kunt schijnbaar ook docent worden.

8 likes

Okeeee ik denk dat ik de Sims toch maar weer terug op mijn computer zet :tada:

1 like

Jaaa, zo leuk! Weet nu al wat ik in de kerstvakantie ga doen!

1 like

15 november komt ie!

2 likes

Ik ga hier zo erg intrappen weer. Op de trailer ziet het er best karig uit maar toch wil ik het.

6 likes