Je kan het wss gewoon omzeilen met cheats
Heb je bb.enablefreebuild al geprobeerd?
Ok ik heb m gedownload, ik ga beginnen. Eerst een kind wat ouder laten worden en kijken of hij/zij naar de universiteit kan
Yes, dit werkt! Held
Ja is leuk! Want dan moet ze wel een studielening en moet ze ernaast werken. Lekker hectisch dus want heb haar ook alle vakken gegeven haha. Daardoor ben je constant bezig en is het echt een leuke uitdaging!
Ja!!
Ik heb studentenleven net gekocht maar iedere keer valt het spel na een paar minuten spelen uit Ik heb zelfs alles al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt helaas niet.
Heb je je CC al geprobeerd uit te zetten (als je deze hebt)?
Nee heb ik niet meer!
Ah dan weet ik 't ook niet, wel vervelend zeg!
Nog nooit meegedaan, lijkt mij heel leuk om keertje mee te doen!
Ja leuk!
Ik lees dat super veel mensen met een Mac er last van hebben maar niet door de nieuwe uitbereiding maar door de update. Ik denk dat ik moet wachten op een patch.
Ik heb weer helemaal zin om te spelen maar kan mijn account niet meer in en dus ook niet spelen. Heb hem een tijdje geleden verwijderd en daarna nooit meer ingelogd op mijn Origin. Heb nu de klantenservice gemaild dat ze het moeten fixen, ben benieuwd hoe lang dat duurt
Shit, ze kunnen me niet helpen
Oh no wat stom! Dan zou je een nieuwe moeten aanmaken en alles weer aanschaffen? Waarom had je hem überhaupt verwijderd dan?
Yes, helaas wel. Had hem verwijderd omdat hij teveel ruimte in beslag nam. Normaal is dat geen probleem omdat je hem dan via Origin weer opnieuw kan downloaden alleen kan ik daar dus niet in. Dus tip voor iedereen: schrijf ergens het mailadres op dat je gebruikt om in te loggen en ook je EA ID
Ohhh op die manier ja, mega kut!
Ik sta al een kwartier in de wacht bij EA voor dat crashprobleem dat bijna iedereen met een Mac dus heeft, maar ik dacht dat het toch wel beter zou zijn om het even te melden.
Ik vind het alleen heel genant om mijn gebruikersnaam door te geven want dat is Prinses en dan mijn voornaam.
Dat gelukkig niet. Dat zou wel echt nog erger zijn haha.
Ik ben net begonnen met spelen en holy shit hahaha m’n sim doet vier vakken en aan voetbal en het is complete chaos! Maar so far superleuk